kajira Skrevet 12. mars 2004 #21 Skrevet 12. mars 2004 :-) Undertrykkende er det ihvertfall ikke! Dessverre er det, som du sier, mange som tror det. Faktum er at jeg aldri har følt meg så fri og så feminin som sammen med ham. Han får meg til å føle meg vakker,yndig og sexy. Og uendelig sterk. Han er min Master og dominerer meg,ja. Men som kjærester er vi likebyrdige. Han er min styrke, helt enkelt.
Arabiata Skrevet 12. mars 2004 #22 Skrevet 12. mars 2004 Leste den andre tråden med hva som skal til for å tenne en kvinne at det er mange kvinner som tenner på det med en mann som tar litt kontroll og "tar seg til rette" og det går jo også under det tema her. Jeg kunne aldri hatt en som ikke tok noe særlig kontroll i senga, det ville ikke tent meg rett og slett. Han skal ikke spørre om han får lov, men gjøre det. Men det innebærer også at man må snakke en del om det, slik at han vet hva jeg absolutt ikke liker, og heller ikke prøver på det.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #23 Skrevet 12. mars 2004 Jeg synes det er så befriende at dere som vet hva dette er forteller om det. Jeg kjenner ikke til dette utover en venninne, og jeg fulgte henne fra den første mistanken til at hun fant seg kjæreste med de samme (eller motsatte..hehe... ) preferanser. Dessuten, tidligere her når temaet har vært oppe, er intoleranse overfor det ukjente. Fordømming av det man ikke vet noe om og en vridning av en legning over mot kvinnemishandling og undertrykkelse. Fritt for dette nå, bare ren nysgjerrighet og undring - det er litt deilig å se. Dette var godt å lese Tusenfryd! -Da har ikke innsatsen vært fånyttes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå