AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Må sitte på sidelinjen og se på at en jeg er glad i raseres psykisk av ei hurpe (ja... jeg kalte henne hurpe). Hun gjør det komplett umulig for ham å få se barnet sitt. De hadde en avtale om at han skulle få ha ungen denne helgen, og til over nyttår, før hun PLUTSELIG bestemmer seg for at det ikke er bra for barnet, og at samværet må trappes opp fra en time, til to timer, til tre timer OSV til man ender opp med en overnatting (sånn ca når ungen er 18 år) Nå har hun reist til et sted ingen vet hvor er, og nekter å levere fra seg ungen, så påstår hun at hun "bare vil barnets beste..." HVORFOR kan kvinner peise på å få barn, gå fra barnefaren og sjefe rundt som dette? Kjenner jeg blir fysisk dårlig, og ønsker denne dama ALT vondt. Beklager fresingen, jeg måtte bare få det ut. Anonym poster: 8e738fdf77233627cad860f6f5a7137d
Gjest annemor30 Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 De har vel en samværsavtale? Den er brutt så da tar advokaten over?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 De har vel en samværsavtale? Den er brutt så da tar advokaten over? Yes, advokaten ordner opp. Men jula blir jo like amputert forde.... Anonym poster: a4edd8e9595905e102b78f840270c2c6
Testosteron Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Jeg skjønner godt at du blir provosert over slik oppførsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå