Chloe- Skrevet 3. januar 2013 #21 Del Skrevet 3. januar 2013 Syns det er en artig side jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #22 Del Skrevet 9. januar 2013 Folk får gjøre som de vil. Du hadde jo sklidd lett inn blant de folka. Anonym poster: ee109b565d112fbd2f04b7ef8bae3373 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 9. januar 2013 #23 Del Skrevet 9. januar 2013 Bryr meg fint lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #24 Del Skrevet 9. januar 2013 Det eneste jeg misunner disse menneskene er TID. Materielle goder har jeg ikke særlig stor glede av foruten det som opprettholder en helt grei levestandard, men selv for det så bruker jeg en forholdsvis stor del av livet mitt på jobb. Hadde jeg hatt i nærheten av deres økonomi, så hadde jeg heller valgt å leve litt mindre utagerende, og heller jobbet mindre slik at jeg kunne vært med med familie og venner. Kanskje trenger de ikke engang jobbe for rikdommen, så da får de vel uansett i både pose og sekk. Anonym poster: 2d373d796a4fd1eb7d062aa9eba068fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. januar 2013 #25 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Du hadde jo sklidd lett inn blant de folka. Anonym poster: ee109b565d112fbd2f04b7ef8bae3373 Det skal jo ikke så mye til slik jeg ser det. Tydeligvis er det nok å stå i et basseng med en stor flaske champagne. I det hele tatt bare posere med en magnum-flaske av Dom Perignon er godt nok. Jeg er ikke så sikker på om jeg hadde sklidd helt inn, men: * Endret 9. januar 2013 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 9. januar 2013 #26 Del Skrevet 9. januar 2013 Det skal jo ikke så mye til slik jeg ser det. Tydeligvis er det nok å stå i et basseng med en stor flaske champagne. I det hele tatt bare posere med en magnum-flaske av Dom Perignon er godt nok. Jeg er ikke så sikker på om jeg hadde sklidd helt inn, men: Would you rather have these two lithographs or two Bentleys? Jeg digger deg P.S. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chariot Skrevet 9. januar 2013 #27 Del Skrevet 9. januar 2013 tenk å være kjeda til døde før du er 20, gjort alt opplevd alt............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soloppgang Skrevet 11. januar 2013 #28 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg er neppe alene om å synes det ser utrolig kjedelig ut. Som nevnt, samme saker om og om igjen, hvor givende er det å shoppe et lass med Gucci-klokker hver dag liksom, det går nok til et punkt der en bruker penger bare for å bruke penger :/ Er glad jeg ikke har det slik. Er ikke det gram misunnelig, livsglede finner jeg ikke i glitrende gjenstander men opplevelser med de jeg er glad i og øyeblikk der jeg føler jeg lever kan ikke kjøpes for penger. Men så lenge de er lykkelige med sin livsstil er jeg glad på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. januar 2013 #29 Del Skrevet 12. januar 2013 Alle dyre greiene kan de ha for seg selv. Det eneste som virker tiltrekkende er muligheten til å reise, oppleve og se nye steder i langt større grad enn det jeg har muligheten til selv. Men jeg regner ikke med at størsteparten av dem utnytter det så mye som de kunne ha gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 12. januar 2013 #30 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Den bloggen er ganske så artig og jeg innrømmer glatt at jeg er en smule misunnelig på enkelte av de "seriøse" posterne. Men jeg lurer på hva som får folk til å poste åpenbare skrytebilder av seg selv på den bloggen, greit nok at man deler det på Instagram med venner o.l., men på en blogg som er lagd åpenbart for skryting :S Haha, jeg så forresten han ene norske typen fra den bloggen i Oslo her om dagen, ikke overraskende så han ut som tidenes største douche.. Forresten så minner den bloggen meg om en annen veldig genial blogg lagd av en av Norges morsomste menn (noen som husker overklassen.no?), men den er dessverre lagt ned En liten smakebit: "Det nærmeste vi kommer Øst Europa her i gården er russisk kaviar....De som stemmer SV og andre med underlivsopp" Endret 13. januar 2013 av Fashionistaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 12. januar 2013 #31 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg er dritmisunnelig! Jeg hadde solgt bestemora mi og sykkelen min for så mange penger, glatt! Det første jeg skulle kjøpt var nye gummistøvler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 12. januar 2013 #32 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Er ikke misunnelig, synes jeg har tid og penger til alt jeg vil ha. til uanonym bedre å ønske seg nye gummistøvler til bursdagen din fra bestemor i stedet for å legge henne på anbud. Da beholder du jo sykkelen din. Endret 12. januar 2013 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 13. januar 2013 #33 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg er ikke akkurat misunnelig. Men litt fascinert er jeg. Jeg mener, vi er av samme art, men de lever et liv jeg aldri kommer til å leve. Jeg kunne tenkt meg for en dag, eller kanskje en uke, prøvd å levd det livet de lever. Jeg tror jeg hadde taklet det ganske dårlig. Jeg hadde ikke visst hvordan jeg skulle ha brukt så mye penger, eller forstått hvorfor man skulle ha gjort det. Jeg har det helt greit økonomisk idag men forstår fremdeles ikke hvorfor noen vil betale over 500kroner for en bukse (dette blir egentlig en helt annen diskusjon så jeg stopper der). Blir også veldig forundret over å tenke på hvor mye penger de folka der har. Og dette er jo penger som fysisk ikke finnes. Hadde alle løpt til banken for å ta ut sitt så hadde jo det ikke gått. Hvor kommer alle disse pengene fra, lurer jeg på. Hvem er det som har bestemt hvilke priser de skal ta for ulike tjenester slik at folk har så mye penger? Meeen, til syvende og sist; uansett hvor mye champagne de har i seg til frokost så skal de engang i løpet av dagen sitte som oss alle andre; på et dass og presse ut en bæsj med all slags grimaser i ansiktet. Det gjør dem liksom ikke så fjern fra oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. januar 2013 #34 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg er ikke akkurat misunnelig. Men litt fascinert er jeg. Jeg mener, vi er av samme art, men de lever et liv jeg aldri kommer til å leve. Jeg kunne tenkt meg for en dag, eller kanskje en uke, prøvd å levd det livet de lever. Jeg tror jeg hadde taklet det ganske dårlig. Jeg hadde ikke visst hvordan jeg skulle ha brukt så mye penger, eller forstått hvorfor man skulle ha gjort det. Jeg har det helt greit økonomisk idag men forstår fremdeles ikke hvorfor noen vil betale over 500kroner for en bukse (dette blir egentlig en helt annen diskusjon så jeg stopper der). Blir også veldig forundret over å tenke på hvor mye penger de folka der har. Og dette er jo penger som fysisk ikke finnes. Hadde alle løpt til banken for å ta ut sitt så hadde jo det ikke gått. Hvor kommer alle disse pengene fra, lurer jeg på. Hvem er det som har bestemt hvilke priser de skal ta for ulike tjenester slik at folk har så mye penger? Meeen, til syvende og sist; uansett hvor mye champagne de har i seg til frokost så skal de engang i løpet av dagen sitte som oss alle andre; på et dass og presse ut en bæsj med all slags grimaser i ansiktet. Det gjør dem liksom ikke så fjern fra oss andre Hvis du lager grimaser når du bæsjer har du for hard bæsj. Den skal skli ut uten problemer, flyte litt før den lander og så former en S i skåla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 13. januar 2013 #35 Del Skrevet 13. januar 2013 Hvis du lager grimaser når du bæsjer har du for hard bæsj. Den skal skli ut uten problemer, flyte litt før den lander og så former en S i skåla Jeg holder på med prosjekt "Alfabetet" for tiden,har kommet til H, sliter litt med den gitt. S får komme litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 14. januar 2013 #36 Del Skrevet 14. januar 2013 Haha, jeg så forresten han ene norske typen fra den bloggen i Oslo her om dagen, ikke overraskende så han ut som tidenes største douche.. Haha, deler blod med han der. Verdens største douche? Ja, kan vel egentlig si det sånn. Utover det så synes jeg det meste som postes på bloggen og RKOI-taggen på Instagram er griseharry, men de får holde på som de vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. januar 2013 #37 Del Skrevet 14. januar 2013 Haha, deler blod med han der. Verdens største douche? Ja, kan vel egentlig si det sånn. Haha, tuller du?! Sikker på at du ikke er litt douche du også, siden dere er i slekt og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå