frøkna Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Jeg har fått i oppgave å lage en quiz til et familieselskap, men har altså ikke gjort så mye.. Vet jeg finner noen liggende på nettet, men ofte har folk allerede hørt flere av de spørsmålene som er gjengangere. Er det noen som har noen bra quizen liggende og har lyst å dele? Så sparer jeg litt tid, og slipper å lage en selv
Guybrush Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Jeg finner den selvsagt ikke igjen. Men fant en hvor du fikk høre det første sekundet av en julelåt også skulle man finne ut hvilken det var
frøkna Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2012 Jeg får vel sette meg ned å gjøre jobben selv ja men ideen med julesanger likte jeg!
sofie777 Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har et par stykker jeg har laget selv. Jeg er på vei ut døren nå, så jeg har ikke tid, men om du vil kan jeg sende på PM i kveld eller i morgen. 1
frøkna Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2012 Ja! Festen er i morgen, så hadde vært supert! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå