Gå til innhold

Har jeg blitt avvist eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei dame på en butikk som jeg flørter litt med. Hun er 26, jeg er 30. Jeg ga henne nummeret mitt for en stund siden, men hørte ikke noe. Jeg tok dermed kontakt med henne på butikken, og vi fikk snakket en kort stund. Hun hevdet at det var fryktelig travelt på butikken før jul, og at hun hadde sagt til alt av venner og kjente at det ikke ble noe sosialt liv før på nyåret. Jeg fikk også bekreftet at hun var singel. Jeg sa at hun bare måtte be meg ryke og reise dersom hun ikke var interessert, men det ville hun ikke sa hun.

Etter et par ukers tid (i går) var jeg innom igjen, og møtte henne i butikken. "Fikk du alt du ønsket deg?" spurte jeg. "Fikk alt jeg ønsket meg, og alt jeg ikke trengte" var svaret mens hun dro et par kasser inn på lageret. Ikke kom hun ut igjen heller. Jeg følte meg dum og avvist der jeg sto igjen.

Så hvordan tolker man dette? Jeg sitter ikke igjen med noen god feeling selv akkurat. Om hun ikke var interessert kunne hun jo bare sagt det da jeg til og med ga henne muligheten.

Anonym poster: 4af9e08c1fe938931d4e1d5f9eeeb8bd

Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Etter et par ukers tid (i går) var jeg innom igjen, og møtte henne i butikken. "Fikk du alt du ønsket deg?" spurte jeg. "Fikk alt jeg ønsket meg, og alt jeg ikke trengte" var svaret mens hun dro et par kasser inn på lageret. Ikke kom hun ut igjen heller. Jeg følte meg dum og avvist der jeg sto igjen.

Så hvordan tolker man dette? Jeg sitter ikke igjen med noen god feeling selv akkurat. Om hun ikke var interessert kunne hun jo bare sagt det da jeg til og med ga henne muligheten.

Anonym poster: 4af9e08c1fe938931d4e1d5f9eeeb8bd

Det høres ut som at hun er temmelig uinteressert.

Toget har kanskje ikke gått enda. Vær smart. Skru på sjarmen. Se om du finner noe som kan gjøre henne interessert. Vær laidback, men ta initiativ ;-).

• Liker 2
Skrevet (endret)

I mine øyne er hun definitivt ikke intressert, og jeg ville ikke skrudd på sjarmen, men bare vært normal og ikke vist henne noe særlig.

Prøver du deg på henne etter at hun har avvist deg på denne måten blir det bare pinlig!

Endret av Nettinettet
  • Liker 5
Skrevet

Hun er ikke interessert. Hun har nummeret ditt hvis hun skulle være interessert. Hun sa ikke noe rett ut fordi hun sikkert er for snill til det. Slutt å plag henne på jobben hvor hun ikke kan stikke av. Vedder på at det må være ekstremt ubehagelig for henne hver gang hun ser deg.

• Liker 3
Skrevet

Husk at hun er på jobb og det kan være veldig slitsomt å bli sjekket opp mens man faktisk skal jobbe. Du er nok ikke den eneste kunden som prøver på det.

Du har gitt henne muligheten til å ta kontakt med deg på fritiden. Når hun ikke gjør det, bør du la henne være i fred på jobb.

Skrevet

Ærlig talt, må noen faktisk komme og slå deg i hodet med en stekepanne for at du skal ta hintet? Hun lyser jo totalt uinteressert. Få det inn i skallen og gå videre.

Skrevet

Du virket irriterende! Slutt å forfølg denne stakkars jenta, heller vent til HUN kontakter DEG. Og ikke spør slike dumme spørsmål!

Skrevet

Du virket irriterende! Slutt å forfølg denne stakkars jenta, heller vent til HUN kontakter DEG. Og ikke spør slike dumme spørsmål!

Ærlig talt, må noen faktisk komme og slå deg i hodet med en stekepanne for at du skal ta hintet? Hun lyser jo totalt uinteressert. Få det inn i skallen og gå videre.

Herregud så krasse dere er i svarene deres! Fikk dere ikke det dere ønsket dere til jul eller, siden dere er så slemme? Han spør jo bare, og sånn jeg forsto det, så oppsøkte han henne ikke på jobb, men traff tilfeldigvis på henne der fordi det er der han handler, og så slo han av en prat. Det må da gå an å svare i en vennlig tone vel?

Til TS; Jeg tror nok ikke hun er interessert, men på jobb kan det være travelt, og i jula er det ofte litt ekstra som skal gjøres. Foreslår at du trekker deg unna til i allefall ut på nyåret (Hun sa jo hun var opptatt frem til da). Da kan du jo høre om hun vil ta en kaffe eller noe. Men ikke mas, det er ikke spesielt turn-on. Lykke til. =)

• Liker 5
Gjest Tidssone
Skrevet

Wow. Det må jeg si. Jammen ikke rart man ikke tør å legge an på noen, slik som dere oppfører dere.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke kastet bort mere tid på denne jenta.

Uansett hvor travel man er, så får man alltids gitt lyd fra seg på en eller annen måte. En jeg datet for noen år siden, var en travel mann. Han hadde nylig fått en toppstilling og jobbet nærmest døgnet rundt da vi møttes. Likevel tok han kontakt når han hadde tid, selv om det bare var snakk om ett par minutter eller tok taxi bort til min arbeidsplass for å ta lunsjpausen sammen. Det kaller jeg å være interessert:)

Anonym poster: 76a742daf39def0bb3ad31902b589c2e

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Synes heller ikke hun virker særlig interessert, og du vinner nok lite på å mase. Du har gitt henne nummeret ditt, du har tydelig vist du er interessert - da tror jeg ikke det er så mye mer du får gjort, annet enn å gjøre henne stresset og utilpass (enten fordi hun ikke er interessert, eller om hun er det, får dårlig samvittighet fordi hun er opptatt og ikke har tid til å snakke med deg). Det er en god ting at hun ikke bruker arbeidstiden sin til å flørte.

Hun har nummeret ditt, det er opp til henne nå. Enten tar hun kontakt når hun får tid, ellers er hun ikke interessert. Bare henne det står på nå, så jeg ville trukket meg litt unna :)

Skrevet

Nei, hun er nok ikke interessert TS.. Jeg ville ikke tatt noe mer kontakt før hun eventuelt gjør det.

Skrevet

Husk på at de som jobber i butikk blir betalt for å være hyggelig mot deg, ikke ta det som flørting.

Om hun faktisk skulle være interessert så tar hun nok kontakt med deg :)

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Hvis jeg hadde likt jenta nok, så hadde jeg nok sett det an litt. Tatt det litt chill.

Som mange nevner her må man ta hensyn til at det er på jobben hennes. Må passe på at det ikke blir kleint. Men går fint an med litt lett flørting. Ta det easy. Ikke bli pågående. Vær hyggelig og positiv, så kan du la det være opp til henne eller om det er åpning for det, så inviter henne på kaffe.

Bruk de sosiale antennene dine, så kanskje du får henne interessert nok til å ta kontakt med deg ;-).

Tenk med det store hodet. Ikke det lille hodet som plutselig blir stort ;-).

Skrevet (endret)

Herregud så krasse dere er i svarene deres! Fikk dere ikke det dere ønsket dere til jul eller, siden dere er så slemme? Han spør jo bare, og sånn jeg forsto det, så oppsøkte han henne ikke på jobb, men traff tilfeldigvis på henne der fordi det er der han handler, og så slo han av en prat. Det må da gå an å svare i en vennlig tone vel?

Åja, traff tilfeldigvis på henne ja :rolleyes:

Nei, her er det nok ikke noe å hente.

Endret av Lincoln
Skrevet

Det er ei dame på en butikk som jeg flørter litt med. Hun er 26, jeg er 30. Jeg ga henne nummeret mitt for en stund siden, men hørte ikke noe.

Du ga nummeret til henne? Dette må du forklare tanken bak.

Skrevet

Krass? Selvfølgelig, når man leser TS sin beskrivelse av hva han har forsøkt:

1. Han gir nr sitt til en jente som jobber i butikk, han hørte ikke noe
  2. Han oppsøkte henne på butikken, det ble en kort prat, uten at hun viste spesiell interesse
  3. Etter et par uker er han innom igjen (tilfeldigvis, helt sikkert). De veksler et par ord, hun tar med seg et par kasser, går inn på lageret og blir der

Altså, fyren gjør hele 3 fremstøt, uten å få respons. Hun var garantert oppmerksomhetssyk, sikkert mange jenter som elsker å gi karer falske forhåpninger (refererer til der han sa hun kunne be ham ryke og reise dersom hun ikke var interessert, og hun sa hun ikke ville. Mange mennesker sier en ting og gjør noe annet, hun er sikkert slik). Men her er det TS som ikke tar et hint. Dette burde han ha skjønt allerede etter første gangen. Hun tok sikkert imot nr av ren høflighet. Jeg gir ikke bort nr med mindre stemningen mellom meg og en jente er så bra at begge har lyst på videre kontakt ved en annen anledning. Mange jenter som også gir bort sitt nr av ren høflighet, selv om de overhodet ikke har til intensjon om å ha kontakt med personen.

Siden TS først etter 3. gangen begynner å forstå at hun kanskje ikke er interessert, så trenger han å høre det på en krass, men rett frem måte.

@TS: Herregud, hun er ikke interessert. Skjønn det, kom deg videre, drit i henne. Ta lærdom av de feilene du har gjort, så slipper du å drite deg ut i fremtiden.

• Liker 1
Skrevet

Hun er ikke interessert. Ikke bli en butikk-stalker, det er rett og slett skummelt. Jeg ble stalket selv når jeg jobbet i butikk' og det var ikkje bra!

Anonym poster: 788a9cdd176572372600523e06f31d47

Skrevet

Jeg sa at hun bare måtte be meg ryke og reise dersom hun ikke var interessert, men det ville hun ikke sa hun.

Dette er noe av det verste du kan si, det får deg bare til å virke veldig usikker på deg selv og er veldig turn-off.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...