Gjest Trine trofast Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Jeg fant ut via ei kontoutskrift at min mann har overført en stor sum til ei ukjent kvinne på Filipinene. Da jeg konfronterte han med det; sa han at det var til hennes barn osv. Dette stemmer selvfølgelig ikke. Hva iallverden gjør jeg ?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Du setter deg ned og spør mannen din mer......... Anonym poster: 5f0d25f2b738f4640d9cc0590ff27df7 4
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Vel, beklager å måtte si det, men strengt tatt kan det jo vær til hennes barn...hvis han selv er faren deres? Uansett er det jo meget mystisk, hvis du ikke vet om dette...eller hvorfor, i det hele tatt. Endret 28. desember 2012 av Hoppetaujenta 3
XMelissax Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Han har sikkert et forhold til ei i filipinene, så sier hun "jaaaa, sønnen min er på sykehus, bestemoren min dør snart " blablabla 1
Gjest Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Hvis dere er gift, så har dere sameie. Halvparten av pengene han overførte var da dine. Jeg ville latt jorden skjelve under han og lagt separasjonspapirene på bordet, med krav om skjevdeling for å få inn beløpet han har gitt vekk. Sier ikke at det blir skilsmisse, men viktig at karen får seg en vekker og faktisk kjemper for familien sin. Ikke greit å gi vekk store beløp til noen som helst uten å diskutere det med partner. Slett ikke greit når det er til en kvinne i utlandet som du ikke har hørt om før. Lukter utroskap og/eller nettsvindel av hele historien. Samt en mann uten respekt for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 hvor stort beløp var det? Stort som i 10 000 eller 100 000? Det er selvfølgelig uansett ikke greit, og du bør virkelig ta en alvorsprat med mannen din, ingen overfører masse penger til et fullstendig ukjent menneske, det må ha foregått en prat, bli kjent fase, vennskap/forhold, utsnakking om problemer, pengeoverføring osv.. Anonym poster: 1aac62905836a6daff585973d69aa931
Gjest Trofaste Trine Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Du setter deg ned og spør mannen din mer......... Anonym poster: 5f0d25f2b738f4640d9cc0590ff27df7 Jeg har gjort det men han sier det samme.. at det er til barna, de lever fattigslig ikke har mat.. og tak over hodet osv.. han påstår at han kanskje er naiv men at det er sannheten..
Gjest Trofaste Trine Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Vel, beklager å måtte si det, men strengt tatt kan det jo vær til hennes barn...hvis han selv er faren deres? Uansett er det jo meget mystisk, hvis du ikke vet om dette...eller hvorfor, i det hele tatt. Tror ikke det er hans barn.. men jeg tror han har vært involvert i dama...
Gjest Trofaste Trine Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Han har sikkert et forhold til ei i filipinene, så sier hun "jaaaa, sønnen min er på sykehus, bestemoren min dør snart " blablabla Ja dessverre så tror jeg også det.... noe i den dur...
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Jeg fant ut via ei kontoutskrift at min mann har overført en stor sum til ei ukjent kvinne på Filipinene. Da jeg konfronterte han med det; sa han at det var til hennes barn osv. Dette stemmer selvfølgelig ikke. Hva iallverden gjør jeg ? Det står kansje navnet på kvinnen på kontoutskriftet? Eller du kan kontakte banken for å få ut alle data. Ring tlf selskapet og få ut spesifisert regning, så får du se om han ringer henne. Anonym poster: 4b0acbef88c093865f64b1bae3902d17
Gjest Trofaste Trine Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Hvis dere er gift, så har dere sameie. Halvparten av pengene han overførte var da dine. Jeg ville latt jorden skjelve under han og lagt separasjonspapirene på bordet, med krav om skjevdeling for å få inn beløpet han har gitt vekk. Sier ikke at det blir skilsmisse, men viktig at karen får seg en vekker og faktisk kjemper for familien sin. Ikke greit å gi vekk store beløp til noen som helst uten å diskutere det med partner. Slett ikke greit når det er til en kvinne i utlandet som du ikke har hørt om før. Lukter utroskap og/eller nettsvindel av hele historien. Samt en mann uten respekt for deg. Jeg har krevd at han skal kreve pengene tilbake.. men han sier selvfølgelig at pengene har gått tapt.. Det skjønner vel jeg også ... Men det er utroskap og han eier ikke respekt for meg nei :(
Gjest Trofaste Trine Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 hvor stort beløp var det? Stort som i 10 000 eller 100 000? Det er selvfølgelig uansett ikke greit, og du bør virkelig ta en alvorsprat med mannen din, ingen overfører masse penger til et fullstendig ukjent menneske, det må ha foregått en prat, bli kjent fase, vennskap/forhold, utsnakking om problemer, pengeoverføring osv.. Mer som 10000, men det er mye penger for meg.. jeg har sagt at man gjør bare ikke sånt; overfører så mye penger til et "ukjent" menneske. Så jeg har sagt at det må ligge mye mye mer bak.. Anonym poster: 1aac62905836a6daff585973d69aa931
Gjest Trofaste Trine Skrevet 28. desember 2012 #13 Skrevet 28. desember 2012 Det står kansje navnet på kvinnen på kontoutskriftet? Eller du kan kontakte banken for å få ut alle data. Ring tlf selskapet og få ut spesifisert regning, så får du se om han ringer henne. Anonym poster: 4b0acbef88c093865f64b1bae3902d17 Jeg har greid å funnet ut navnet.... osv.. tvilsomt ja...
XMelissax Skrevet 28. desember 2012 #14 Skrevet 28. desember 2012 Ja dessverre så tror jeg også det.... noe i den dur... Jeg føler det jeg og.. Har hørt mange historier av vennene til foreldrene mine. Og det er for det meste det som skjer. Så lenge mannen har penger, så vil hun gjøre alt for at familien hennes skal ha det bra. Du vet, bare et par tusen i mnd for de, er drit bra så fattig som det er der nede.
Gjest Skrevet 28. desember 2012 #15 Skrevet 28. desember 2012 Jeg respekterer at du er trofast og elsker mannen, men om han ikke respekterer deg så fungerer det ikke hos dere. Du må på en eller annen måte sette deg i respekt uten å virke som en "masekjærring". Mannen din driver og lukter på graset på den andre siden av gjerdet. Han er i prinsippet utro. Hva ønsker du videre for ditt liv, Trine? Hvordan blir det å bo med denne karen framover om han ikke er villig til å ta tak? Tenk på deg selv og selvrespekten din. Ikke la han slippe unna ved å ikke ville prate & innrømme saker. Han har bevisbyrden mot seg nå. Få hjelp. Mulig du ikke kan håndtere dette alene. Klem og lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #16 Skrevet 28. desember 2012 Her må du bare være råstreng ts. Hadde det vært min mann, hadde jeg spurt om han var spenna gal, og han måtte gitt meg en jæv***g god grunn for å overføre mangfoldige tusen til en (for meg) ukjent dame! Jeg hadde også krevd et svar på hva dette forholdet deres dreide seg om, ingen overfører så mye penger til mennesker de ikke har relasjon til. Antageligvis er dette ei dame han har chattet med i lengre tid (m.a.o, dama har pc, noe de som virkelig er i slummen ikke har, så hun må jo ha en viss tilgang på penger.. Hvorfor skal hun ha penger av din mann da? Jo, han har blitt lurt!), og hun må enten ha dratt en historie pengeproblemer, helseproblemer, eller rett og slett avtalt at han skal sende penger over til henne så hun kan komme seg til norge å treffe henne e.l (antageligvis er det løgner hun kommer med). Uansett så tror jeg sannsynligheten for at mannen din er følelsesmessig utro er stor. Ikke minst økonomisk utro. Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne ts, og jeg er desverre veldig skeptisk i slike tilfeller (som sikkert komer godt frem i svaret mitt). Anonym poster: 1aac62905836a6daff585973d69aa931 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #17 Skrevet 28. desember 2012 Og med en god grunn mener jeg ikke bare at "barna hennes er syke". Ja, hvordan pokker vet han det?! Hvor har han hun fra? Hvordan kjenner de hverandre, og hvordan startet dette? Anonym poster: 1aac62905836a6daff585973d69aa931
Gjest Skrevet 28. desember 2012 #18 Skrevet 28. desember 2012 Dette er en utgave av "nigeriasvindel" som mange menn har blitt loppet ved. Begynner med en dating-side eller annet sted hvor kvinner fra andre land (eventuelt menn som later som om de er damer) får draget på naive idioter som vurderer et sidesprang. Etter masse fram og tilbake og masse varme brev så mangler plutselig "dama" penger på grunn av en akutt krise. Om de får pengene, så går det ikke lang tid før de trenger mer. De har gjerne en flokk menn samtidig som melkes. Så lenge mannen lar seg presse for kroner, så fortsetter de hete brevene og de tåredryppende historiene. Siden mannen til TS betalte, så er det garantert at det kommer forsøk på å få klørne i mer. TS. Du burde konfiskerte kodebrikkene til nettbanken til ting er på stell igjen. Og klippe kredittkortene hans. Hvis ikke det er greit for han, så bør det være over og ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå