Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BærtBært
Skrevet

Er det noen her som så siste episoden av Judging Amy? Jeg fikk ikke med meg de siste 3-4 minuttene? Hva skjedde, hvorfor så alle så vettskremte ut der i døråpningen?

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Den unge gutten som var hos familien Gray (den samme gutten som ble slått ned på museet i samme episode) drepte Amys forfølger med kniv rett utenfor verandadøren.

Skrevet

Det var aldri noen som var borte og sjekket om denne ekle mannen faktisk var dø, eller om han var hardt skadet og trengte legehjelp.... Hm.

Gjest Myumi
Skrevet
Det var aldri noen som var borte og sjekket om denne ekle mannen faktisk var dø' date=' eller om han var hardt skadet og trengte legehjelp.... Hm.[/quote']

Vel, han var jo stukket 2 ganger i hjerteregionen så jeg satser på at han døde.

Skrevet

Jeg skjønte ikke hvorfor de bare gikk inn igjen.

Stakkaren sto jo igjen alene utenfor.

Spent på neste episode.

Gjest BærtBært
Skrevet

Ok. Det var noe slikt jeg tenkte hadde skjedd, men syntes også det var noe merkelig oppførsel at de liksom bare lukket igjen døren og gikk inn?

"Stå der ute du, gutten min, så går vi inn og tar oss en kopp kaffe så lenge!" :-)

Skrevet

De blikkene da?!

Ja ja nå får du klare deg selv?!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Greit nok at Amy gikk inn med datteren, men oppførselen til moren der var aldeles tåpelig. Stakkars gutten som bare sto der ute, og det han egentlig hadde gjort var å hjelpe de. De bør komme seg fort ut av sjokket, og hjelpe gutten, for stakkaraen sto jo bare det i sjokk selv.

En eller annen burde ha gått bort og lagt armene rundt han.

Skrevet

Ja det reagerte jeg også på Madam.

Da blir en uke litt for lenge å vente på fortsettelsen.

Er det noen som har se og hør eller noe annet som kan sjekke neste episode? Nysgjerrig jeg?!

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Kan vel være at Maxine ble redd for han... Eller noe sånnt...??

Ikke vet jeg...

Men har et annet spm...

Han gutten som drepte...Hvem er han? Er noen ep jeg ikke har fått sett...

Skrevet

han er en homofil gutt som har bodd på gata og som Maxine har kommet over igjennom barnevernet..

Synes ikke den episodeguiden var særlig bra

Skrevet

Jeg synes det var skremmende at guttungen gikk langt over streken for å beskytte og hjelpe den familien han har blitt hjulpet av - og han har bodd der i en periode også, mellom fosterhjem. Han er nå fostersønnen til Sean, Maxines sjef.

Det sjokkerte meg hvordan denne familien som er hans støtte i livet og i perioder den eneste han har vært trygg på, tok så vanvittig avstand fra de han hadde gjort, i hans øyne beskyttet dem så godt han kunne.

Jeg forsvarer ikke drap, men ble sjokkert over den kulden og avstanden Maxine tok. Ja, hun ble redd, men burde håndtert det annerledes. At Amy løp inn for å passe på datteren er noe helt annet.

Jeg ble egentlig ganske opprørt kjenner jeg nå mens jeg skriver...

Gjest -Starya
Skrevet

Episodeguiden var dårlig, men jeg var bare innom et par-tre i farta, og ingen av de var bedre.

Nå er jo bare dette en serie da ( ;) ), men i det virkelige liv er det nå engang slik at man ikke alltid kan styre sine reaksjoner i ekstreme situasjoner. Her vet vi ikke hendelsesforløpet, så Eric fyren, snek seg ut og overfalt ham? Eller gikk Eric ut for å sjekke en lyd for så å bli overfalt, og drepte ham i basketaket om kniven?

Ja ja, det blir i alle fall spennende neste gang. :sjarmor:

Gjest Frigg
Skrevet
Kan vel være at Maxine ble redd for han... Eller noe sånnt...??

Ikke vet jeg...

Men har et annet spm...

Han gutten som drepte...Hvem er han? Er noen ep jeg ikke har fått sett...

Enig, Maxine så mest redd ut. Men, synes likevel det var veldig vondt å se på at hun bare lukket døra.

Han mannen som ble knivstukket var en mann som hadde forfulgt/stalket Amy i noen episoder nå.

I denne episoden så prøvde han å kidnappe dattera til Amy (husker ikke akkurat nå hva hun heter), men Eric (han som knivstakk forfølgeren) klarte å stanse kidnappingen.

Forøvrig anbefaler jeg denne epguide (denne er kjempebra!):

http://www.epguides.com/

:wink:

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvordan den fyren havnet på trappa.. Eric (eller hva han nå heter) kan jo umulig ha gått ut i skogen for så å finne fyren og dra ham med seg på verandaen til Maxine og drepe forfølgeren??

Og det var jo skudd som hørtes.. Lurer på om Eric bare tok seg en tur på verandaen og så forfølgeren og at det var forfølgeren som prøvde å avfyre skudd, men Eric hadde bare en kniv sånn liggende i handa og tok seg av saken. :roll:

Skrevet

Eric var våken og sto i stuen og kikket ut. Det så vi.

Stalkeren gikk vel og tuslet i hagen da som han pleide, uten at denne politispaneren så han.

Husk at Eric fikk et verdig liv pga Maxine. Hans lojalitet til den familien var over alle grenser... og det så vi jo nå.

Skrevet

Godt det ikke er bare meg som reagerer. Hva skjedde da. Alt virker jo så rolig og stille. Eric gikk jo bare rundt å tuslet, og plutselig hadde han begått mord :o Håper det var selvforsvar, den gutten er jo så god. Ingen drapsmaskin. På blikket til Maxine, kunne en tror det. Syntes Maxine sin reaksjon var litt kald. Hun av alle burde jo gått ut, og trøstet :cry:

Blir spennende

Gjest Seleena
Skrevet

Maxine blei nok berre redd ja. Sikkert fordi ho hadde passa på denne guten så godt. At han blei ein del av det/dei. Og no føler ho seg skyldig i saka. Det var sånn eg tenkte.

Guten kjem heilt sikkert i fengsel. 6 år.

Skrevet

Vi VET jo ikke mer enn at Eric kikket ut av vinduet og at det neste vi faktisk ser er Eric med skuddsår på brystet og forfølgeren ligger på bakken.

Det var tydelig i Maxines blikk at hun fikk regelrett sjokk, og for alt vi vet nå kan det hende hun åpner døra igjen når hun får summet seg. Jeg ville nok også løpt inn til min barn og barnebarn tror jeg....

Men det var ikke noe gøy å se blikket til Maxine, nei... Jeg ringte sporenstreks til mammaen min og fikk trøst....

Forøvrig er Judging Amy en av de bedre seriene på tv for tiden syns jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...