Gå til innhold

Tren på Rema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir jo for dumt. Tviler på at butikkledelsen er særlig interessert i at folk skal bruke lokalene som treningssenter. Mye av dette vil jo være plagsomt for andre kunder.

Skrevet

Hahahha, dette her var jo helt genialt, men jeg lurer på hva min lokale rema 1000 hadde sagt, ikke minst hva kundene rundt hadde tenkt :ler:

Anonym poster: df892108190cc40068b68e754a3bd7ab

Skrevet

Dette blir jo for dumt. Tviler på at butikkledelsen er særlig interessert i at folk skal bruke lokalene som treningssenter. Mye av dette vil jo være plagsomt for andre kunder.

Tror det er laget med glimt i øyet ;-)

Anonym poster: 1120a5b71683786b524fc71d9e17fba9

• Liker 5
Gjest tarandus
Skrevet

Som Rema-ansatt måtte jeg le. Ser utrolig mye rart ila. en arbeidsdag, men spørs hvor praktisk dette er i en full butikk midt i rushen! :)

Skrevet (endret)

Hahahahahahahaha nå lo jeg godt, får gå opp på den trange Rema 1000 butikken her å trene litt. Kan jeg gjøre Rema øvelsene på ICA?

Endret av EryMax
  • Liker 1
Skrevet

Eller dra på et stort kjøpesenter og gå lange omveier mellom butikkene du skal i, det er jo trim det og! :)

Anonym poster: 9f31ed99a538271c84ab4f2b5cc95539

Skrevet

Eller dra på et stort kjøpesenter og gå lange omveier mellom butikkene du skal i, det er jo trim det og! :)

Anonym poster: 9f31ed99a538271c84ab4f2b5cc95539

Det er jo det, men nå er jeg jo så heldig at jeg jobber på ICA så da kan jeg trene der. "vektløfting" med varene som skal inn i hylla hehe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...