Livets datter Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 Kan noen være så vennlige å ta seg tid til å forklare meg hvordan disse fungerer, hva de koster, hvor man kjøper dem, forskjellen på minne/"disc-plass" (?) osv? Jeg tror nemlig at jeg har lyst på en, men har jo ikke filla peiling egentlig... :oops:
Gjest Myumi Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Uansett hva du gjør så vent til April når de nye mini iPod spillerne fra Apple kommer- jeg gleder meg så til å få min 8)
Livets datter Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2004 Uansett hva du gjør så vent til April når de nye mini iPod spillerne fra Apple kommer- jeg gleder meg så til å få min 8) Hva er det, da? Og hvorfor er de bedre?
Gjest Myumi Skrevet 11. mars 2004 #4 Skrevet 11. mars 2004 Her er artikkelen Dagbladet hadde om den nye iPod da den ble lansert i USA.
jordbær Skrevet 11. mars 2004 #5 Skrevet 11. mars 2004 Har ikke helt sansen for iPod. Batterikapasiteten er ELENDIG. Kjøpte meg en Iriver med 20GB-HD. Er storfornøyd... Til LD: Største forskjellen på MP3-spillere er lagringsplassen. Noen benytter en minnebrikke. Disse spillerene er små og "billige"(Ikke sett i forhold til hvor liten lagringsplass de har). Andre benytter harddisker. Disse spillerene er litt større enn de med minnebrikker. De har lagringskapasitet fra 2GB->60GB(mulig større. Har ikke sett noen større enda..) Til slutt har du "mini-cd-spillere" som støtter MP3-formatet. Disse spiller av 8-cm-CD-er. Du kan velge om du vil bruke standard CD-format(slik at den kan spilles i CD-spillere, eller om du vil bruke MP3-formatet. De med harddisk har ofte bedre batterikapasitet enn de andre. De er litt større, men jeg mener at for dem som vil ha med seg hele platesamlingen ut på tur, er dette perfekt!
Gjest Estrela Skrevet 14. mars 2004 #7 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har bestemt meg for å kjøpe en sånn iPod-spiller. Det blir ikke de nærmeste ukene, men stemmer den prisen som står oppgitt på Dagbladets sider? Ca. 1700 kr? Og hva med øreplugger/høretelefoner? Følger det med?
jordbær Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Følger med øreplugger. helt ok. Vil du ha den store lydopplevelsen kjøper du et nytt sett. Men jeg liker dem som fulgte med. (jeg har fått dem iom at de ikke passer i øret på samboeren) Bortsett fra det, følger det vel med dockingstasjon, iPod-veske med belteklips, software, firewire-kabel, fjernkontroll og bruksanvisning.
Livets datter Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2005 Uansett hva du gjør så vent til April når de nye mini iPod spillerne fra Apple kommer- jeg gleder meg så til å få min 8) Gjett hva jeg fikk til jul av sambo!! :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå