Gjest Fenta Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 I morgon skal me feira at far min fyller seksti, og det kjem ein haug med gode vener hit på fest. Systra mi og eg har lyst til å gjere noko morosamt i selskapet men klarer ikkje å finna på kva det kan vera, utanom å laga song eller halde tale. Er det nokon smarte som har forslag?
Gjest Else Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 I morgon skal me feira at far min fyller seksti, og det kjem ein haug med gode vener hit på fest. Systra mi og eg har lyst til å gjere noko morosamt i selskapet men klarer ikkje å finna på kva det kan vera, utanom å laga song eller halde tale. Er det nokon smarte som har forslag? Ja, start forberedelsene litt tidligere på 70 årsdagen hans.
Musken Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Du kan lage en serie med bilder av faren din opp i gjennom årene, som dere viser på TVen eller på en storskjerm på et eller annet vis. Jeg vet ikke hva slags humor og forhold dere har innad i familien, men dersom det er en humoristisk tone der, kan dere legge inn mange humoristiske bilder (kanskje med morsomme kommentarer). Dersom dere er en mer "alvorlig" familie, kan dere lage en skikkelig koselig bildeserie med bilder fra ferier og andre minneverdige omstendigheter. Legg til passende musikk Dere kan også lage en liten sketsj hvor en av dere spiller en av barna (eller et annet familiemedlen/en plagsom nabo/kollega) og den andre spiller faren din, og dere overdriver en typisk ting han gjør. Kan bli hysterisk morsomt dersom dere lykkes :-P Det var vel det jeg kom på... Hehe
Gjest Fenta Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Takk takk Musken! Bilete er ein god idé, har tenkt på det sjølv óg, men har funne ut at dt er vanskeleg å gjennomføre fordi far er heime heile tida.. Sketsj skal eg tenkja på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå