aline Skrevet 11. mars 2004 #1 Del Skrevet 11. mars 2004 hei. Jeg skal pynte opp noe klær til konkurransedansing og prøver å finne steder jeg kan kjøpe pynt, alt fra krystaller som kan festes på klær til bånd og annet stæsj. Er det noen som har sett noe slikt? Og aner noe om hvor jeg kan få tak i dette? Helst pr nett eller butikk i oslo-området? Kan evt brodere pynt, men vet lite om hvor jeg finner mønster og broderings "garn"? Har strikkeforretninger kanskje noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. mars 2004 #2 Del Skrevet 11. mars 2004 Har du kikket hos Panduro Hobby? I katalogen har de i allefall litt av hvert, så det kunne kanskje være mulig å finne noe der? De er på nett også. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mars 2004 har ikke sett så mye sånt hos dem, mest perler og det er jeg litt usikker på om jeg kan bruke enda. Men skal kikke der på nytt jeg, bare for å være sikker. Takk for tipset. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 12. mars 2004 #4 Del Skrevet 12. mars 2004 Prøv denne: http://www.hobbyverkstedet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mars 2004 Tusen takk *Shira*!! Fikk mange ideer og har bestilt litt forskjellig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. mars 2004 #6 Del Skrevet 12. mars 2004 Noen som vet om noen flere slike nettbutikker? Er ute etter pyntebånd... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå