Gå til innhold

Semesteravgift står fremdeles som "ikke betalt" på studentweb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte 20.des. Forstår at det har vært helligdager, og at det derfor kan ta ekstra tid, men når er det 8 dager siden.....vil gjerne ha pengene råbra Lånekassen til skolestart. Noen som vet om dåbetaling ikke blir lastet inn før studiestart?

Anonym poster: 31c157504dd209b2994fa503483eafdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjøres sikkert ulikt på studiestedene, men jeg ville tippe at du ikke trenger å vente til studiestart. Mange studieadm.ansatte har juleferie fra 21. des., og det kan være grunnen for at det ikke har blitt oppdatert. Sjekk igjen den 2. jan.

Skrevet

Sikkert ulik praksis ved de forskjellige instansene, men ved min høyskole var det i alle fall aldri å forvente at det ble registrert før skolestart, gjerne et par dager etter.

Skrevet

UiB :)

Anonym poster: 19f4cd6e6137e7ddb6bad1cf61471d47

Skrevet

Her jeg går kan det gå mellom 7-10 virkedager.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Herregud. Du betalte på en torsdag, de fikk sikkert pengene inn på konto i løpet av fredag, og så har det vært lørdag, søndag, julaften og to helligdager + to arbeidsdager nå hvor sikkert 80 % av alle yrkesaktive (uten turnus) har tatt seg fri... Du skjønner at det ikke er rart at det ikke er registrert ennå, sant?

Anonym poster: d62a0cf61d7bb7fb73a35f6d4acbd2eb

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at det ikke blir gjort i helligdager. Men det er snakk om 3 vanlige arbeidsdager. Det er ganske kjapt gjort å laste inn betalinger (har selv jobbet på regnskapsavdeling- der lastet vi inn hver dag) så derfor lurte jeg bare på om de kanskje ikke lastet inn før studiestart eller noe.

Skrevet

Jeg skjønner at det ikke blir gjort i helligdager. Men det er snakk om 3 vanlige arbeidsdager. Det er ganske kjapt gjort å laste inn betalinger (har selv jobbet på regnskapsavdeling- der lastet vi inn hver dag) så derfor lurte jeg bare på om de kanskje ikke lastet inn før studiestart eller noe.

Vel, det er ikke alltid pengene kommer inn i løpet av den første virkedagen, det hender det tar en til to virkedager. Det ser jeg selv på min egen jobb. Så tar det kanskje et par virkedager før det blir registrert videre i systemet.

Så ærlig talt synes jeg ikke dette er så fryktelig unormalt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

UiO her. Betalte 23. Fortsatt ikke registrert. Det er nok helt normalt i juletiden. Kanskje det er registrert, men ikke i systemet som er koblet mot studentweb. Kan likevel hende at informasjonen er tilstendt lånekassen.

Ikke få panikk, dette er nok noe de fleste opplever i jula.

Anonym poster: b70028106d1a619c696abc51ea6e963b

Skrevet

GJESP!

Det går nok bra, skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...