Gjest Line Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Er det vanlig at typen (vi bor ikke sammen, avstandsforhold) drar på treninga med en kvinneligkollega sånn plutselig? Bare fordi hun sa at hennes treningssenter er bedre enn det hans er. Her er det snakk folk over 30. Jeg synes det virker litt rart, for det hadde jeg aldri gjort selv. Men kvinne som jeg er så kan jeg overdrive, men jeg vet også hvordan kvinner er når de gjerne vil ha kontakt med menn de liker. Jeg bare lurer litt.
lillemeg90 Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Kollegaer er som regel venner og at hun har foreslått treningssenter er da ikke uvanlig. Ikke at de trener sammen heller:) Edit:skrivefeil. Endret 28. desember 2012 av lillemeg90
Steinar40 Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Hva som er vanlig i dagens psyko samfunn er jaggu ikke godt å si. Men selv om det skulle være vanlig så betyr jo ikke det at det er fornuftig eller smart. 2
mckinley Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Vi skal ikke utelukke at hun er interessert i ham på en romantisk måte, men det er jo ikke ditt syn på henne som er viktig her, men ditt syn på ham. Tror du han er til å stole på? Hvordan er tilliten dere mellom? Blir du lett sjalu?
Gjest LineaAlba Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Så lenge han fortalte om det til deg er det sikkert ikke noe lureri på gang fra hans side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå