AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 ÅH!!! for litt over et år siden traff jeg en fyr, og det ble en heftig liten fling. Men etter hvert begynte det å dabbe av fra hans side, sjeldnere kontakt, ikke så lysten på å møtes osv. Og uansett ville han ikke binde seg. Jeg fant ut at jeg gidder ikke å bli holdt på gress, og etter mye om og om men med meg selv, sa jeg ifra til han at jeg ikke gidder å være noen reserveløsning og takk for meg. MEN! Jeg får ikke fyren ut av hodet!!! ARGH! Har holdt meg 'kald' ca et halvt år, men... gææh! Ser han er pålogget datingsider, og får lyst til å ta kontakt (og knulle dritten ut av han), men får meg ikke til å kontakte han heller. Blir gal! Må få han ut av hodet. Råd mottas med takk! Anonym poster: 0f73480322486b7bfea93d84b3ed91b3
Nettinettet Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Mitt beste råd er å treffe en annen.. ikke at det er så enkelt, men når man får oppmerksomhet fra noen andre blir det enklere å ikke være så "besatt" av noen som ikke er bra for en.. 2
Alina X Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Vær så snill, hadde han vært etter deg og super keen på deg hadde du garantert oversett han. Du liker han pga måten han er mot deg, ikke for den han er. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Vær så snill, hadde han vært etter deg og super keen på deg hadde du garantert oversett han. Du liker han pga måten han er mot deg, ikke for den han er. Flott å se dette komme fra en kvinne selv, godt å se at hvertfall noen har selvinnsikt når det gjelder "bad/goodguy" problematikken. Og du har selvsagt rett. "Badguyene" som holder deg på gress har dusinvis av tilbud fra kvinner, "goodguys" som er klar for noe seriøst går alene hjem (med mindre han f. eks er steinrik eller noe annet helt eksepsjonelt). Det er som alltid, drittsekkene puler, mens de mer greie får ingenting, og dere kvinner legger opp til dette selv (med visse hederlige unntak som den jeg siterer - det må jo påpekes). Anonym poster: 470636914f1a75c15c3563e6f4f46e3d 1
Gjest Summers Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Flott å se dette komme fra en kvinne selv, godt å se at hvertfall noen har selvinnsikt når det gjelder "bad/goodguy" problematikken. Og du har selvsagt rett. "Badguyene" som holder deg på gress har dusinvis av tilbud fra kvinner, "goodguys" som er klar for noe seriøst går alene hjem (med mindre han f. eks er steinrik eller noe annet helt eksepsjonelt). Det er som alltid, drittsekkene puler, mens de mer greie får ingenting, og dere kvinner legger opp til dette selv (med visse hederlige unntak som den jeg siterer - det må jo påpekes). Anonym poster: 470636914f1a75c15c3563e6f4f46e3d Ønsker ikke å være frekk, men man er ikke alene fordi man er snill. Man har enten andre mangler eller har uflaks. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Fjern alt som minner deg om ham, blokker ham på datingsider Og finn deg gjerne noen andre du kan konsentere deg om, som Nettinettet sier Anonym poster: 3c1353906e139ff58e273536f412b34e 1
Gjest Lincoln Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 ÅH!!! for litt over et år siden traff jeg en fyr, og det ble en heftig liten fling. Men etter hvert begynte det å dabbe av fra hans side, sjeldnere kontakt, ikke så lysten på å møtes osv. Og uansett ville han ikke binde seg. Jeg fant ut at jeg gidder ikke å bli holdt på gress, og etter mye om og om men med meg selv, sa jeg ifra til han at jeg ikke gidder å være noen reserveløsning og takk for meg. MEN! Jeg får ikke fyren ut av hodet!!! ARGH! Har holdt meg 'kald' ca et halvt år, men... gææh! Ser han er pålogget datingsider, og får lyst til å ta kontakt (og knulle dritten ut av han), men får meg ikke til å kontakte han heller. Blir gal! Må få han ut av hodet. Råd mottas med takk! Anonym poster: 0f73480322486b7bfea93d84b3ed91b3 Det er nok av andre som ikke er interessert i deg. Kan du ikke ha sex med en av dem heller?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Har opplevd det samme selv men møtte en annen som jeg er samboer med nå Jeg slettet tidligere alt som hadde med "eksen" å gjøre, slettet han fra FB, slettet mobilnr osv. Det hjalp litt, men det som hjalp mest var å finne en annen å like Anonym poster: 75566d4518469d9955fe6f6b219ca0e8
Alina X Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Flott å se dette komme fra en kvinne selv, godt å se at hvertfall noen har selvinnsikt når det gjelder "bad/goodguy" problematikken. Og du har selvsagt rett. "Badguyene" som holder deg på gress har dusinvis av tilbud fra kvinner, "goodguys" som er klar for noe seriøst går alene hjem (med mindre han f. eks er steinrik eller noe annet helt eksepsjonelt). Det er som alltid, drittsekkene puler, mens de mer greie får ingenting, og dere kvinner legger opp til dette selv (med visse hederlige unntak som den jeg siterer - det må jo påpekes). Anonym poster: 470636914f1a75c15c3563e6f4f46e3d Det er ikke selvinnsikt, det er kunnskap basert på fakta, hehehe...Vi vil jo ha snille gutter, men når snille gutter blir det samme som klengete, masete tøfler som sier "jeg elsker deg"etter 1 date blir det for mye. Det er basic psykologi at kvinner vil ha de som er spennende og interessante, og blir da gjerne tiltrukket av såklate badboys, men det får være deres eget problem, da kan de ikke syte over at han "brukte"dem og whatever, akkurat som menn som blir sammen med de glamourmodellene som bruker dem som minibank, ikke kom og klag fordi du tenker med pikken, hehehe.
Alina X Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Ønsker ikke å være frekk, men man er ikke alene fordi man er snill. Man har enten andre mangler eller har uflaks. Ja, snill er ikke galt. Dumsnill,masete,klengete,nevrotisk tøffelsnill er galt,hehehehe:)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Ønsker ikke å være frekk, men man er ikke alene fordi man er snill. Man har enten andre mangler eller har uflaks. Selvsagt er andre egenskaper også viktige, og snillhet betyr ikke automatisk det samme som ryggradsløshet eller tøffelaktig oppførsel. Men selv når "alt annet er likt" mellom en badguy og en goodguy, så vil det i de fleste tilfellene være badguyen som stikker av med seieren. Lik det eller ikke, men det er realiteten. Anonym poster: 470636914f1a75c15c3563e6f4f46e3d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 Det er ikke selvinnsikt, det er kunnskap basert på fakta, hehehe...Vi vil jo ha snille gutter, men når snille gutter blir det samme som klengete, masete tøfler som sier "jeg elsker deg"etter 1 date blir det for mye. Det er basic psykologi at kvinner vil ha de som er spennende og interessante, og blir da gjerne tiltrukket av såklate badboys, men det får være deres eget problem, da kan de ikke syte over at han "brukte"dem og whatever, akkurat som menn som blir sammen med de glamourmodellene som bruker dem som minibank, ikke kom og klag fordi du tenker med pikken, hehehe. Og slikt kan jo nettopp enkelt "utnyttes", det er utrolig at kvinner lar seg lure så lett av dette. Har selv i mine yngre år iblant gått ut på byen utelukkende for det formål å teste teorier. Enkelte kvelder var jeg mer "vanlig og på", og fikk faktisk ikke så mye respons da, selv om enkelte selvsagt ble interessert uansett. Andre kvelder oppførte jeg meg bevisst mer "uoppnåelig", fikk mye mer respons, og enkelte kvelder tok jeg det litt lenger og kunne styre situasjonen nøyaktig dit jeg ville selv om jeg følelsesmessig egentlig ikke var så engasjert. Tok det mer som litt trening og øvelse i å kunne få det som jeg ville, selv om det i seg selv ikke var noe jeg ville ha der og da. Anonym poster: 470636914f1a75c15c3563e6f4f46e3d
Sommee Skrevet 28. desember 2012 #13 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Flott å se dette komme fra en kvinne selv, godt å se at hvertfall noen har selvinnsikt når det gjelder "bad/goodguy" problematikken. Og du har selvsagt rett. "Badguyene" som holder deg på gress har dusinvis av tilbud fra kvinner, "goodguys" som er klar for noe seriøst går alene hjem (med mindre han f. eks er steinrik eller noe annet helt eksepsjonelt). Det er som alltid, drittsekkene puler, mens de mer greie får ingenting, og dere kvinner legger opp til dette selv (med visse hederlige unntak som den jeg siterer - det må jo påpekes). Anonym poster: 470636914f1a75c15c3563e6f4f46e3d Hvor står det at denne typen er en drittsekk? Fordi han ikke vil binde seg? Jeg kunne vært han i denne historien, og jeg er snill som et lam! Endret 28. desember 2012 av Sommee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #14 Skrevet 28. desember 2012 Mitt beste råd er å treffe en annen.. ikke at det er så enkelt, men når man får oppmerksomhet fra noen andre blir det enklere å ikke være så "besatt" av noen som ikke er bra for en.. Du har nok helt rett. Typisk at jeg blir besatt nå i julen også, ikkeno annet å finne på... Ellers pleier jeg å ha for mye å gjøre til å ha tid til å tenke slik i det hele tatt. Vær så snill, hadde han vært etter deg og super keen på deg hadde du garantert oversett han. Du liker han pga måten han er mot deg, ikke for den han er. Du har nok rett du også. For egentlig tror jeg ikke han er en fyr det hadde funket med. Frustrerende. Det er bare fordi han behandlet meg som han gjorde, irriterende at det skal være sånn. Og jeg er jo fullt klar over det, skjønn det den som vil. Fjern alt som minner deg om ham, blokker ham på datingsider Og finn deg gjerne noen andre du kan konsentere deg om, som Nettinettet sier Anonym poster: 3c1353906e139ff58e273536f412b34e Sant, vet ikke om jeg klarer å slette han heller. Blæh... Det er nok av andre som ikke er interessert i deg. Kan du ikke ha sex med en av dem heller? Haha, godt poeng. Men da risikerer jeg jo bare å bli like opphengt i en annen som ikke er interessert, og da er jeg jo like langt. Har opplevd det samme selv men møtte en annen som jeg er samboer med nå Jeg slettet tidligere alt som hadde med "eksen" å gjøre, slettet han fra FB, slettet mobilnr osv. Det hjalp litt, men det som hjalp mest var å finne en annen å like Anonym poster: 75566d4518469d9955fe6f6b219ca0e8 Ja, jeg får nok heller tenke på han drømmeprinsen som leter etter meg der ute et sted, og spare meg til han Han setter sikkert pris på at jeg holder meg unna sånne tullebukker. Hvor står det at denne typen er en drittsekk? Fordi han ikke vil binde seg? Jeg kunne vært han i denne historien, og jeg er snill som et lam! Hvis du kunne vært en som holder ei dame på gress, så er du ikke snill som et lam. Det er slemt! TS her forresten Anonym poster: 0f73480322486b7bfea93d84b3ed91b3 2
Sommee Skrevet 28. desember 2012 #15 Skrevet 28. desember 2012 Han sier jo at han ikke vil binde seg, ergo er han ærlig og sier det som det er.
Nettinettet Skrevet 29. desember 2012 #16 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg synes dette er et godt eksempel på hvordan vi fungerer som mennesker, og hvorfor mange av oss henger oss opp i kvinner/menn som egentlig ikke er noe for oss fordi vi blir avvist. Det er akkurat som om vi tror de MÅ være sååå bra fordi de ikke vil være med oss! Som om den som avviser ligger ett hakk høyere opp! Vi kan fint gjøre det samme mot andre vi også. Avviser vi mennesker som ofte blir sjekket opp, blir de ofte besatt de også. Men ikke av oss, Tanken om å vinne oss. De vet ofte ikke hvem vi er, hvordan vi oppfører oss eller noe annet enn at vi ikke ville ha dem. Det er bare den troen om at vi må være så bra fordi vi ikke vil ha dem. Bortkastet tid og bortkastet energi. Vi må gå inn i oss selv og justere den radaren litt og heller begynne å se etter noen som faktisk kan være bra for oss. Som vi blir kjent med på alle plan og får en indre ro av å være sammen med. Det er i allefall min erfaring etter å ha rotet rundt med menn som skaper spenningsfølelsen i meg. Som jeg måler verdien på ut i fra hvor vanskelig han å lese og få bekreftelse fra. Nå dater jeg en fyr som både gir meg sommerfugler i magen (fordi han er så sinnsykt snitt, god og morsom) og som gir meg en indre ro pga tryggheten i meg om oss. Jeg har lært.. tror jeg... jeg krysser i allefall fingrene for det! Endret 29. desember 2012 av Nettinettet 1
Gjest Adagietto Skrevet 29. desember 2012 #17 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Kjenner mange badguys. De har en lureryggrad som varer kun en liten stund. Mange damer biter på, blir alenemødre, og nye asshole blir født. Det ender med at de snille, med ryggrad, må ordne opp så Mr. Badguy kommer på rett kjøl igjen, for en liten stund. Det er mange badgirls også. Om det er noe spenning med dem, så er det i en veldig kort periode. Badgirls og badguys blir fort slitt. Velg en snill en du, TS. Det er et godt råd. Da blir livet litt enklere. Lykke til du og, Nettinettet! Endret 29. desember 2012 av Adagietto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå