AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Hei Jeg har aldri hatt behov for å ha noen youtube-profil før, for jeg har bare brukt den til å se på videoer, ikke lastet opp noe selv. Men nå vil jeg det, og har opprettet en. Men den vil vise mitt fulle navn på profilen. Det vil jeg helst unngå, sånn at jeg feks kan dele videoer her inne uten at alle vet hvem jeg er i "virkeligheten". Men når jeg prøver å endre navn får jeg bare beskjed om at jeg må oppgi fullt navn. Er det noe jeg kan gjøre som gjør at mitt ekte navn ikke syns på youtube? Anonym poster: 042f08186084f81db8e7bc323cc1223f
-Jiinxs- Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Lag en Gmail konto og bruk den på Youtube, du vil vel få et spm om å bruke ditt fulle navn eller ei? Edit: Du trenger jo ikke skrive ditt navne ditt, bare før opp julenissen eller noe slikt tull. Endret 28. desember 2012 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Har ikke fått spørsmål om det. Trodde jeg måtte lage gmail-konto for å få brukt youtube, så gjorde det. Den bare ba meg legge inn fullt navn først, og nå vet jeg ikke hvordan jeg endrer det igjen. For om jeg prøver å gå inn og endre navnet mitt sier den at jeg MÅ bruke fullt navn. Anonym poster: 042f08186084f81db8e7bc323cc1223f
-Jiinxs- Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Har ikke fått spørsmål om det. Trodde jeg måtte lage gmail-konto for å få brukt youtube, så gjorde det. Den bare ba meg legge inn fullt navn først, og nå vet jeg ikke hvordan jeg endrer det igjen. For om jeg prøver å gå inn og endre navnet mitt sier den at jeg MÅ bruke fullt navn. Anonym poster: 042f08186084f81db8e7bc323cc1223f Er jo bare til å fylle inn noe der de spør om for/etternavn. Men nå har jeg hatt en Youtube konto før Google kjøpt Youtube. Så vet ikke helt hvordan de som registrerer seg på Youtube nå.
HeadsVsTails Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Har du gått inn på innstillinger for youtube? Der får i alle fall jeg opp kontoinformasjonen min pluss et valg om å "gå tilbake til brukernavnet". Hadde brukernavn, men valgte å bruke navnet i stedet. Finnes ikke det valget hos deg?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Det fantes ikke, for det gikk ikke an å gå til brukernavn når kontoen var helt ny. Fant også et innlegg i "hjelp" der det sto at det ikke var mulig å gjøre det. Men jeg fant det når jeg skulle lage kanal, da gikk det an å velge om man ville ha fullt navn eller noe annet, og jeg valgte nick. Takk for hjelpen! Anonym poster: 042f08186084f81db8e7bc323cc1223f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå