Tingeling22 Skrevet 28. desember 2012 #1 Del Skrevet 28. desember 2012 Kanskje et dumt spm, men siden det står på ovnsrensen at den ikke skal brukes i selvrensende ovner er det kjekt å vite om min ovn er en slik en før jeg går i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. desember 2012 #2 Del Skrevet 28. desember 2012 Så for meg en ovn som renset seg selv med såpe og vann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 28. desember 2012 #3 Del Skrevet 28. desember 2012 Du kan jo søke opp det merket ovnen har og se hva det stpr om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 28. desember 2012 #4 Del Skrevet 28. desember 2012 Har du gammel eller ny ovn? På vår ovn kalles funksjonen for pyrolyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #5 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg ville ha søkt opp den komfyren du har på nettet og sett på bruksanvisningen. Jeg har en 4 år gammel stekeovn, svindyr og med pyrolyse. Har digitalt display og der får jeg opp et valg som heter selvrens. Anonym poster: d91ebbdf42d5be196a58fce241aba3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 28. desember 2012 #6 Del Skrevet 28. desember 2012 På noen ovner er det et symbol med en mugge eller dråpe på, der du stiller inn ovnen. Spesielt på gorenje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling22 Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 30. desember 2012 Da fant jeg bruksanvisningen til min ovn av merket Beha. Utifra det jeg skjønner er det ikke en selvrensende ovn. Dette stod i bruksanvisningen; I utgangspunktet gjelder følgende for stekeovnen: Lave tilberedningstemperaturer =lite tilsmussing av stekeovnen Gjør ren stekeovnen – hvis det er nødvendig så snart som mulig etter at den er brukt. Bruk ikke stekeovnsspray eller slipende pusse- eller skuremidler. Men jeg tror ikke de fastbrente flekkene i ovnen går bort med kun vann... Hva slags vaskemiddel kan jeg bruke når jeg ikke skal bruke stekeovnsspray? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #8 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg har en 18 år gammel Bosch hvor kun bakveggen er selvrensende. Ganske spess så det lønner seg å lese bruksanvisningen. Anonym poster: 2c8a1bb64295774a2317529bab64c1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå