Gå til innhold

Hva syns dere? (langt)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den viktigste begivenheten i ett bryllyp er jo vielsen!Her vil han jo være. Han vil også være der under middagen og det er jo også høydepunktet. Selve festene etter på er jo ikke såååå viktig, og om han da velger og dra og drikke seg full gratis ett annet sted, er vell det greit. Da er jo bryllupet over på en måte. Tror jeg heller hadde reagert om en venn valgt motsatt, og ba om å komme sent på kvelden til oss for å få litt mer drikke fest og morro!! Syns dette høres ut som en fin løsning(i deres favør.. :wink: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 33 år. :roll:

Han heter ikke Richard vel? Jeg har en kamerat som er helt lik som også er 33, og det kan da vel ikke være så mange av dem her i verden?? :ler:

Skrevet
Han heter ikke Richard vel? Jeg har en kamerat som er helt lik som også er 33' date=' og det kan da vel ikke være så mange av dem her i verden?? :ler:[/quote']

Jo, det finns mange single mennesker som kanskje ikke har den helt store kontakt med ikke-barnløse venner i forhold, men som alikevel gjerne vil gjøre noen krumspring for å være til stede i f.eks et bryllup.

Hilsen Trille

Skrevet

Nå svarer jeg før jeg leser tråden igjennom, har ikke lest annet enn hovedinnlegget.

Hvis han er en kompis og du ønsker at han skal være der ville jeg invitert han på hans premisser. Ønsker han å dele dagen i to så får han gjøre det, jeg ville sagt at han valgte å være hos dere den viktigste delen av dagen og følt meg beæret av det.

Hvis han er en god venn, (noe jeg har forstått at han ikke er) ville jeg blitt skikkelig lei meg.

Hvis du egentlig ikke vil ha han der lar du bare være å invitere han.

Å invitere folk pga samvittighet er teit.

Hadde jeg hatt to like gode venninder som giftet seg samme dag ville jeg hatt problemer. Hadde jeg vært ung og single kunne jeg fint delt meg litt. Men som "gammel kjerring" med mann og barn må en tenke litt annerledes.....

Som du sier, han er single, relativt ung og har sannsynligvis ikke tenkt overhodet på at dette kunne plage deg.....

Uansett: Lykke til :wink:

Skrevet

Takk for masse innspill, jeg har tenkt nøye igjennom nå, og innrømmer at jeg nok fyrte opp litt for raskt. :oops: Men det var nok måten han sa det på også, som jeg reagerte litt på. Jeg skal ta en prat med ham uansett, og få litt innsikt i hvor viktig de respektive bryllupene er for ham. Om han egentlig helst vil til den kompisen han har best kontakt med pr. idag, men føler seg "forpliktet" til å komme til vårt også, grunnet tidligere avtale oss i mellom, eller om han har like lyst til begge deler. For akkurat det føler jeg meg litt usikker på..

Jaja, det ordner seg vel. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns det virker som om han har tenkt litt på det, og kommet frem til at jeg vil gå i begge bryllupene. Syns det var en gods ide som jeg kommer til å kopiere hvis det engang faller seg slik.

At du føler at ditt bryllup blir et vorspiel, får være ditt problem,det har han helt sikkert ikke tenkt på engang.

Uanstett er det du som sender ut ivitasjoner, og føøler su deg støtt/forbigått ikke inviter han, da.

Skrevet
Hvis begge bryllup hadde vært i fornuftig lokalisering i forhold til hverandre, så hadde nok jeg også prøvd å fått meg meg litt av begge. Jeg hadde vært helt åpen om det og det hadde ikke falt meg inn at noen skulle blitt fornærmet for det! Det mener jeg virkelig. Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis jeg forsøkte å delta flere steder og svaret var "vil du ikke være her hele kvelden kan det være det samme". Jeg er fristet til å spørre om hvem som er hvor gammel.

Helt enig!! :klappe::klappe:

Skrevet

Hmmm, jeg forstår faktisk ikke helt hvordan dette er et "svar" på mitt innlegg...Men, men :-) Det jeg skrev var ment som halvveis spøk da, i og med at jeg har en kamerat som høres ganske lik ut.

Ellers syns jeg også at det virker som han har tenkt over situasjonen og at han gjerne vil være tilstede hos begge. Og hadde det vært meg så hadde jeg blitt glad for at han valgte å være på middagen..

Skrevet

Han har 2 venner som gifter seg på samme dag og han vil gjerne stille opp i begge to.

Syns det hørtes ut som en fin idè jeg, han velger ikke bort noen av dere.

Jeg ser ikke problemet, syns du skal være glad for at han er villig til å styre sånn for å få med seg begge bryllupene jeg.

Hadde han prioritert kompisen sitt bryllup og latt vær å gå i ditt hadde du sikkert blitt snurt for det ?

Skrevet
Hadde han prioritert kompisen sitt bryllup og latt vær å gå i ditt hadde du sikkert blitt snurt for det ?

Nei, jeg hadde ikke det. All den tid han sannsynligvis har mer kontakt med kompisen enn med meg pr. idag, så hadde jeg hatt forståelse for det. :-)

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke det. All den tid han sannsynligvis har mer kontakt med kompisen enn med meg pr. idag, så hadde jeg hatt forståelse for det. :-)

Ok. Da skjønner jeg ikke problemet.

Er det ikke hyggelig at han prøver å stille opp på den store dagen til begge vennene sine da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...