Ciara Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Hjemme hos oss er det enkelte ting som sprer seg utover og som vi ikke har godt nok oppbevaringssystem for. Der gjelder småting som teip, regninger, saks, penner osv som i påvente av ferdig kontor alltid havner på kjøkkenbordet Hvordan oppbevarer dere slike ting?
redchilli Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Regninger i en perm, penner i et glass og resten i en fin liten kurv som jeg har i en hylle.
KaDust Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Vi har noen bokser fra IKEA hvor vi har sortert sånne ting. Kontorting i en eske, tekniske ting i en annen osv. også har vi permer til regningene. Mamma har en regnings-skuff i en skjenk. Mange muligheter! 1
Gjest myr Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Har regninger, papirer og slikt i et skap på soverommet, teip saks og slikt har j i "roteskuffen" på kjøkkenet.
skruf Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Har ei krukke i ene vinduskarmen som det ligger penner, teip, saks i... Nå har vi kontor, men der vi bodde før hadde vi ikke, så da kjøpte jeg noen sorte esker med lokk (Ikea) som jeg hadde regninger, kvitteringer, viktige papirer i (satte på en klistrelappe utenpå der jeg skrev hva hver boks inneholdte) som jeg stablet oppå kjøkkenskapet.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 For et spm. (ruller med øynene). Anonym poster: 7f7a01cb4f27e05b54bbe039582d39bb 2
Ciara Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2012 Også gidder du å bruke tid på å svare? 4
Gjest Funky Punk Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Jeg har en kurv stående på kjøkkenbenken som inneholder masse småting som ikke har noen fast plass. Regninger har jeg i en egen perm Penner og blyanter i et pennal i en skuff Teip, sakser osv har jeg i en skuff
Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Ubetalte regninger har jeg i bokhylla i en liten eske Betalte regninger som bare er til småræl kaster jeg, mens de viktige legger jeg i en boks og på slutten av året så putter jeg dem i en perm. Penner er i et glass og sakser og teip i en kjøkkenskuff.
Namine Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 penner i egen beholder på skrivebordet, saks i kjøkkenskuffen, teip i en hylle i skapet, og regninger i perm i en skuff.
Gjest Corex Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Regninger går i permer som settes i reolen på kontoret. Teip, saks, penner, batterier o.l går i en gurv som står i reolen på kontoret.
Steget Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 Regninger i en egen mappe, settes i perm når de er betalt. Andre småting hatt sin plass i en roteskuff kjøkkenet som sårt trenger opprydning i påvente adv et bedre system..
helenaa Skrevet 28. desember 2012 #13 Skrevet 28. desember 2012 Jeg leser med stor interesse, for det flyter gjerne hos oss også. Men jeg har en skuff på inneboden der jeg har teip (sammen med en del hobby-greier). Saks er i kjøkkenskuffen sammen med sleiver og sånn, kulepenner har jeg faktisk i skuffen med bestikk. Regninger betales så snart vi kan, og kastes. Før den tid, ligger de på bordet... Jeg ønsker meg en greie til å ha i gangen, der dages post, samt nøkler, øreplugger etc kan ligge.
helenaa Skrevet 28. desember 2012 #14 Skrevet 28. desember 2012 Off topic, kanskje, men hvorfor tar dere vare på regninger som er betalt? Alt er jo registret i nettbanken..?
Surriball Skrevet 28. desember 2012 #15 Skrevet 28. desember 2012 Jeg kjøpte en haug med dekorerative bokser med lokk fra ikea som jeg har sortert alle slags småting i, og så satt boksene i hylla i stua. Regninger osv går i en tilsvarende tidsskriftsamler.
Surriball Skrevet 28. desember 2012 #16 Skrevet 28. desember 2012 Og under stuebordet (to etasjer) har jeg en kurv som jeg legger ting jeg bruker mye i, som fjernkontroll, ladere, håndkrem, stikketøy osv. Lett tilgjengelig, men ute av syne!
Gjest Corex Skrevet 28. desember 2012 #17 Skrevet 28. desember 2012 Off topic, kanskje, men hvorfor tar dere vare på regninger som er betalt? Alt er jo registret i nettbanken..? Jeg syns det er lettere å finne frem i permene om det skulle være noe. Er ikke mange regninger det blir da, det meste ligger som avtalegiro i nettbank.
Ciara Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 28. desember 2012 Tror jeg skyver Uten Silo fra Vitra øverst på ønskelista...
helenaa Skrevet 28. desember 2012 #19 Skrevet 28. desember 2012 Tror jeg skyver Uten Silo fra Vitra øverst på ønskelista... Den var jo super. Hvorfor har ikke Ikea kommet med en sånn??
Edie Skrevet 30. desember 2012 #20 Skrevet 30. desember 2012 Penner og tape ligger i en roteskuff på kjøkkenet sammen med lyspærer og batterier. Jeg lurer også på hvorfor folk sparer på regningene sine? Er det en sånn viktig, voksen greie jeg ikke har fått med meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå