Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere disse småtingene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme hos oss er det enkelte ting som sprer seg utover og som vi ikke har godt nok oppbevaringssystem for. Der gjelder småting som teip, regninger, saks, penner osv som i påvente av ferdig kontor alltid havner på kjøkkenbordet ;)

Hvordan oppbevarer dere slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regninger i en perm, penner i et glass og resten i en fin liten kurv som jeg har i en hylle.

Skrevet

Vi har noen bokser fra IKEA hvor vi har sortert sånne ting. Kontorting i en eske, tekniske ting i en annen osv. også har vi permer til regningene.

Mamma har en regnings-skuff i en skjenk. Mange muligheter! :P

• Liker 1
Skrevet

Har regninger, papirer og slikt i et skap på soverommet, teip saks og slikt har j i "roteskuffen" på kjøkkenet.

Skrevet

Har ei krukke i ene vinduskarmen som det ligger penner, teip, saks i...

Nå har vi kontor, men der vi bodde før hadde vi ikke, så da kjøpte jeg noen sorte esker med lokk (Ikea) som jeg hadde regninger, kvitteringer, viktige papirer i (satte på en klistrelappe utenpå der jeg skrev hva hver boks inneholdte) som jeg stablet oppå kjøkkenskapet.

Skrevet

For et spm.

(ruller med øynene).

Anonym poster: 7f7a01cb4f27e05b54bbe039582d39bb

• Liker 2
Skrevet

Også gidder du å bruke tid på å svare? ;)

• Liker 4
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har en kurv stående på kjøkkenbenken som inneholder masse småting som ikke har noen fast plass.

Regninger har jeg i en egen perm

Penner og blyanter i et pennal i en skuff

Teip, sakser osv har jeg i en skuff

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Ubetalte regninger har jeg i bokhylla i en liten eske

Betalte regninger som bare er til småræl kaster jeg, mens de viktige legger jeg i en boks og på slutten av året så putter jeg dem i en perm.

Penner er i et glass og sakser og teip i en kjøkkenskuff.

Skrevet

penner i egen beholder på skrivebordet, saks i kjøkkenskuffen, teip i en hylle i skapet, og regninger i perm i en skuff. :)

Skrevet

Regninger går i permer som settes i reolen på kontoret. Teip, saks, penner, batterier o.l går i en gurv som står i reolen på kontoret.

Skrevet

Regninger i en egen mappe, settes i perm når de er betalt. Andre småting hatt sin plass i en roteskuff kjøkkenet som sårt trenger opprydning i påvente adv et bedre system..

Skrevet

Jeg leser med stor interesse, for det flyter gjerne hos oss også. Men jeg har en skuff på inneboden der jeg har teip (sammen med en del hobby-greier). Saks er i kjøkkenskuffen sammen med sleiver og sånn, kulepenner har jeg faktisk i skuffen med bestikk. Regninger betales så snart vi kan, og kastes. Før den tid, ligger de på bordet...

Jeg ønsker meg en greie til å ha i gangen, der dages post, samt nøkler, øreplugger etc kan ligge.

Skrevet

Off topic, kanskje, men hvorfor tar dere vare på regninger som er betalt? Alt er jo registret i nettbanken..?

Skrevet

Jeg kjøpte en haug med dekorerative bokser med lokk fra ikea som jeg har sortert alle slags småting i, og så satt boksene i hylla i stua. Regninger osv går i en tilsvarende tidsskriftsamler.

Skrevet

Og under stuebordet (to etasjer) har jeg en kurv som jeg legger ting jeg bruker mye i, som fjernkontroll, ladere, håndkrem, stikketøy osv. Lett tilgjengelig, men ute av syne!

Skrevet

Off topic, kanskje, men hvorfor tar dere vare på regninger som er betalt? Alt er jo registret i nettbanken..?

Jeg syns det er lettere å finne frem i permene om det skulle være noe. Er ikke mange regninger det blir da, det meste ligger som avtalegiro i nettbank.

Skrevet

Tror jeg skyver Uten Silo fra Vitra øverst på ønskelista... ;)

Skrevet

Tror jeg skyver Uten Silo fra Vitra øverst på ønskelista... ;)

Den var jo super. Hvorfor har ikke Ikea kommet med en sånn??

Skrevet

Penner og tape ligger i en roteskuff på kjøkkenet sammen med lyspærer og batterier.

Jeg lurer også på hvorfor folk sparer på regningene sine? Er det en sånn viktig, voksen greie jeg ikke har fått med meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...