AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Jeg begynner tvile på menneskeheten/kvinner.. forså vidt menn også. Jeg er mann på 32 år. har opplevet en del,så jeg er veldig var på livet. er den typen som ikke legger meg om jeg er sint på partneren før vi har ordnet opp osv. pga jeg har jo sett hvor fort livet kan slutte. det jeg lurer på er. når man har vært sammen med noen, det blir slutt, og den enepart opplever noe forferdelig rett etter. man vet det enda er følelser inni bildet. men de bryr seg ikke om deg. hvordan kan enkelte være så kalde? jeg er ikke sånn, de gangene det har skjedd de noe fælt så har jeg alltid stilt opp pga jeg mener det er den eneste riktige måten og oppføre seg på. det virker jo som det er mange sånne der ute som kun bryr seg om seg selv, når eksen feks mistet noe i familien sin så ringte hun meg og sa det, pga hun vil ha sympati en skulder osv fra meg, men hvordan kan hun da ikke gjøre det samme når jeg trenger noen. samme er det jo med en del kompiser, noen bryr seg veldig andre er likegyldig,men samtidig forventer støtte om noe skjer dem. er det rart verden er kald og kynisk hvis dette er den sanne fasit! lever etter en enkel regel i livet. hver mot andre som du selv vil andre skal være mot deg! vanskelig er det for folk og gjøre da??? arg... Anonym poster: f59b1850471b4c4c0e9401ebd7096f3b
Gjest NK Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Du høres ut som ut en mannlig utgave av meg selv. Jeg er dame på 32 som kunne skrevet akkurat det samme og jeg lever opp etter det mottoet! Er du fisk kanskje?
BunnyBlue Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Lurer innimellom på det samme, for det er jo egentlig ganske enkelt. Dog kan jeg leve med likegyldighet, man kan ikke like alle like mye. Selv om jeg ikke affiseres personlig av enkeltes ve og vel, koster det meg så lite å støtte dersom jeg kan bidra. Jeg kan forstå at man innimellom har nok med seg selv, ikke har tid eller energi til enhver tid, det er en ærlig sak det. Det som overrasker meg er at jeg ofte ser folk rundt meg som lar selv de nærmeste vennskap seile sin egen sjø bare fordi de har vondt i viljen! Livet blir så himla mye enklere dersom man balanserer litt bedre mellom å gi og ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå