Crispo Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 Har kjøpt mmeg nytt tastatur og mus, trådløs sådann.... Men blir snart sprø av hele gria... hver gang pc'n har vært avskrudd og jeg slår den på i gjen fungerer ikke det nye utstyret. Har prøvd alt, trykker på Connect både på boksen og musa.... også avinstalert det gamle utstyret. Noen som har vært borti samme problemet?
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Har trådløs mus men aldri opplevd det problemet.
Gjest Starya Skrevet 11. mars 2004 #3 Skrevet 11. mars 2004 Har trådløs og ingen problemer. Har du rette drivere og såntno'?
Catzy Skrevet 11. mars 2004 #4 Skrevet 11. mars 2004 Hadde problem med dette da jeg brukte USB-utgangen på musa. Tastaturet har aldri vært noe problem. Problemet forsvant etter at jeg fant en overgang til å sette på muspluggen, så jeg satt den i vanlig museport i stedet for USB-port. Dette var en 2-3 år gammelt Logitech-mus. Har aldri hatt problemet igjen, men så har jeg ikke brukt USB-porten til musa igjen heller. Catzy
Pedro Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 DELL maskin med Logitec trådløs mus spiser batterier. Jeg tar et batteri ut etter bruk. Jeg må riktig nok "tune" inn musa når jeg satrter opp, men batteriene varer mye lenger.
Gjest the imp Skrevet 13. mars 2004 #6 Skrevet 13. mars 2004 Hvilket merke har du kjøpt? Har du passet på å få installert drivere som funker sammen med operativsystemet ditt? Er det "fri bane" fra mottakeren til mus og tastatur?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #7 Skrevet 13. mars 2004 Gått over til ikke-trådløs mus og tastatur. Blir jo søren meg mer ledning og stæsj med trådløs mus og tastatur.
Gjest 1111 Skrevet 13. mars 2004 #8 Skrevet 13. mars 2004 Trådløs mus er noe av det mest ubrukelige jeg har vært borti .. tapper meg for batterier! selv om pc'en er av så står musa og tapper batterier.. usj.. har funnet ut at det ikke er det beste nei :-?
Grooo Skrevet 13. mars 2004 #9 Skrevet 13. mars 2004 Trådløs mus er noe av det mest ubrukelige jeg har vært borti .. tapper meg for batterier! selv om pc'en er av så står musa og tapper batterier.. usj.. har funnet ut at det ikke er det beste nei :-? Da må det jo være noe som er galt... Her hos meg står pcen på døgnet rundt hele året, og jeg har kun byttet batteri tre eller fire ganger på de fire årene jeg har hatt trådløs mus og tastatur. Riktignok bruker optisk mus mer batteri en mus med kule i, men skal jo ikke måtte bytte batterier hele tiden for det...
CreatureCanis Skrevet 13. mars 2004 #10 Skrevet 13. mars 2004 Det relativt stor forskjell på en del av de optiske musene og tastaturene. Noen bruker opp batteri fort som pokker menst andre kan holde i evigheter.. Jeg hadde trådløst før, ett Microsoft Wireless Optical Desktop Pro. På de 8-9mnd jeg brukte dette skiftet jeg batteri i tastaturet en gang og i musa sikkert 20ganger. Og musa takker btw for seg etter rundt ett halvt år.. og nå ligger tastaturet borti en krok her og bruker bare som reserve om det trengs. Men jeg vil anta de nyeste og litt dyrere musene er ganske gode og da er det vel Logitech som er desidert best på mus vertfall. De har jo feks denne modellen som er oppladbar og veldig behagelig og bruke.. Her har man samme mus med til hørende tastatur.. Uannsett satser man på trådløst så bør man også som oftest satse på oppladbare batterier i samme slengen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå