Gå til innhold

Gaming utstyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lite peiling på elektronisk utstyr så jeg trenger litt hjelp til hva jeg skal kjøpe. Skal ha headset og gaming-PC. Når det kommer til gaming så spiller jeg mest Skyrim også har jeg nettopp kjøpt WOW for første gang så da blir det sikkert mye gaming av WOW også. Har Steam (et type spillprogram hvor man kan kjøpe spill online og snakke med andre gamere osv) og jeg har en del spill innpå der også. Trenger altså mye plass. Jeg er en del på internett også. Og ja, det skal være en bærbar PC! Ble helt forelska i denne, men den shippes ikke til Norge:

http://www.razerzone.com/gaming-systems

Når det kommer til headset er det egentlig ikke så nøye. Vil bare ha et headset med bra lyd (lyden er det viktigste) og som er behagelig å ha på. Vil helst ha et som er lite også. Har hørt at Sennheiser er veldig bra?

Så ja, noen forslag?

Anonym poster: 3f815759dd509929d0af7add38926171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Steel Series Siberia V2 headset og er fornøyd med det :)

Men gaming PC'ene mine kjøper og bygger jeg på Komplett.no, så det varierer jo litt. Men jeg holder meg veldig langt unna laptops :) Av mus bruker jeg Razer Naga med 17 knapper. Veldig førnoyd med det!

Skrevet

Som Snurrebart sier =) Hadde jeg vært deg hadde jeg investert i en stasjonær gaming-pc istedet for en laptop. Hvis ikke bør du være sikker på at den takler å kjøre spillene OK, de blir også lett varme, så kjøp også isåfall alt mulig av ting som kan kjøle ned maskinen. Ikke er de like gode på spesifikasjoner som stasjonær heller, og hviss du investerer litt nå så varer den stasjonære i en god tid for fremtidige spill også.

Likevel, skal du bare spille wow så har det ikke så mye å si da det ikke krever Uber-pc men man vil vel gjerne at det går smooth?=)

Lykke til!

Anonym poster: 152cb51c8b23c53eff1bb549f6922100

Skrevet

TS: Skal du være ekstra hard core med gaming, så må du ha et par gaming briller også!

Haha, hva er vitsen med det? Bruker vanlige lesebriller.

Tusen takk til dere andre! :)

Skrevet

Poenge er at farget brillene er i skal gjøre det mer avslappende med å sitte foran pcskjermen over lengre tid.

Du kan sjekke ut denne om du vil vite litt mer og få litt mer info.

Skrevet

Jepp, akkurat som -Leon- sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...