Gå til innhold

Mannen hennes flørter med meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Pernille
Skrevet

Nå er det slik at jeg har fått jobb i en liten barnehage som leder. Jeg jobber mye og ofte tar jeg sene vakter også. Jeg har merket at de fleste mannlige foreldrene prøver å være hyggelige med meg, spør for mye om barna sine osv... Det er jo greit, tenkte ikke så mye over det.... I det siste har jeg fått en mannlig beundrer som rett og slett plager meg. Han er ikke ekkel, han sier ingenting galt , men han ser så intenst på meg, han smiler, babler FOR mye og gir meg hele tiden komplimenter som " å så flink førskolelærer, å du er så kreativ, ååå blablabla, jeg synes øynene dine er pene osvvv". Jeg prøvde å ikke tenke så mye på det, og prøvde å late som ingenting, være mindre hyggelig for at han skulle slutte rett og slett.. men rett før jula så var det kona som skulle hente barnet sitt, og jeg hilste som vanlig og smilte. Hun hilset ikke tilbake, hun så stygt på meg, hentet barnet sitt og sa "hade" mens hun gikk til bilen sin... Neste dag da hun skulle levere sønnen hennes så sa henne noe ala " blondt hår er fint på deg, tipper at du ikke er naturlig blond??, og forresten jeg synes ikke at du som førskolelærer bør stelle deg på jobb, du gir bare dårlige signaler til barna, så mange jenter som blir påvirket..."..... jeg ble hellt... stum.... hva mener hun?? jeg er da en normal jente som går med jeans og en oversized genser og kanskje litt sminke.. må jeg se ut som et troll for å jobbe med barn?!!!

Nå sitter jeg med en skikkelig ekkel følelse..Jeg er ikke interessert i kjærlighet på arbeidsplassen......

1. Jeg ville aldri flørte med en mann som er gift

2. En mann som har barn fra tidligere forhold

3. En mann som har kone og flørter med meg...

Hva skal jeg gjøre?? hva hadde dere gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer kommentarene hans og behandle ham som alle andre og det samme gjelder kommentarene fra kona hans. Hun er kanskje slik fordi hun vet hvordan mannen hennes kan være. Jeg ville vært mer ivrig på å snakke med kona og litt kjedelig med mannen for å signalisere at jeg holder en viss avstand fra ham, eller la en assistent ta seg av kommunikasjonen med denne fyren.

Husk at du er proff.

Skrevet

Be henne hilse og si til mannen at han skal slutte med flørting fordi du synes det er ubehagelig.

Anonym poster: 45cdb0f0a2dd4829a617657ed6e972a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...