Gå til innhold

Flytte til utlandet for å unngå mobberne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å leve livet mitt her i Norge.

Jeg har flyttet fra hjemstedet mitt for mange år siden, men alikevel så er det rykter av meg som går. Og hver gang jeg er så uheldig å møte på en tidligere mobber, så kommer alle de vonde minnene tilbake.

bekjente av meg har blitt kjent med mennesker som mobbet meg ut av hjembygda før, og jeg føler på en måte at jeg ikke har et privatliv i det hele tatt. Jeg har på følelsen av at jeg må komme meg ut av landet, for å starte på nytt en plass.

Det eneste som holder meg igjen i Norge er at jeg er så glad i den lille familien min. De har jo alltid vært der for meg, og kommer alltid til å være der uansett. Det kommer til å bli vanskelig å bo borte fra dem. Spesiellt siden mamma er syk, og jeg er redd for henne. Skulle ønske jeg kunne ta med meg hele familien, og flytte til et annet land. Et sted der jeg ikke trengte å ha angst for å våkne om morgenen.

Tenk at det skulle gå så langt, at jeg rømmer fra mitt eget land, min egen familie og de få vennene jeg har - for å starte på nytt en plass, i håp om å få unslippe mobbingen. Det er veldig sårt. At jeg, er den som må gi opp livet mitt i Norge, forlate alle som jeg er glad i, bare for slippe unna. Av og til tenker jeg at jeg er verdens mest uheldige person. Jeg unner ingen å få livet sitt ødelagt.

help, anyone?

Anonym poster: 49710e6f74a634b8707735a58429bffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil flytte til et land for opplevelser, spåket, ny kultur, følelsen av å oppleve et annet land lang dypere enn man gjør på ferie, så flytt til utlandet. Men å bo i det store utland er tøffere enn mange tror, og folk er naive når de tror at å flytte til et land løser alle problemer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...