Gjest muffinskake Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Nå har jeg lest rundt diverse steder på internett om det å trene innside lår, og det er noen som mener øvelser hjelper, og andre som mener at du bare gjør lårene større, og at det ikke funker å trene innside lår, tenker spesielt på de "bulkene" oppe med skrittet. Er generelt tynn, men har fortsatt de. Så er det noen som har opplved at trening har gjort lårene bedre? og hva trening da?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Hva mener du med "bedre" da? Du kan ikke punktforbrenne. Å gjøre styrkeøvelser på innsiden lår har ikke noen som helst effekt på fettet på lårene. Anonym poster: 4c3e9a2a5146b991201706b3cf79580e 1
Gjest Is_te Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Nå har jeg lest rundt diverse steder på internett om det å trene innside lår, og det er noen som mener øvelser hjelper, og andre som mener at du bare gjør lårene større, og at det ikke funker å trene innside lår, tenker spesielt på de "bulkene" oppe med skrittet. Er generelt tynn, men har fortsatt de. Så er det noen som har opplved at trening har gjort lårene bedre? og hva trening da? Jeg trener innside lår på maskin på treningssenteret. Den du sitter å skrever i jeg syns den fungerer for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå