Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vips er julen snart over. Jeg har begynt å ta ned litt pynt. Er nyttårshelg, så går nok juletreet ut den 4.januar tenker jeg. Har gledet meg så mye til julen, men så er den allerede over :( Flere som synes det går for fort?

Gleder meg til neste jul da.

Anonym poster: f1f83061faabf2d76d4eba742955e644

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Ja altfor fort... Man gleder seg til jul og kos i ukesvis, så kommer julaften og plutselig er hele greia over. Jeg kommer nok til å rydde ut jula ganske kjapt etter nyttår.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også at jula går alt for fort. Rekker nesten ikke å komme inn i den, før den er over. Gleder meg til ferie og treffe familien, men etter at man har passert julaften og førstedag, er strengt talt ferien over. Synes det er litt trist at ferien går så fort over.

Skrevet

Jeg er en av de som synes at det er helt topp. Jeg har langfri denne jula og bare gleder meg til 2. januar. Endelig overstått desember, jula og nyttår.

Anonym poster: ded42bfe5fe3baccba227dab6bfb4d55

• Liker 2
Skrevet

Du har lov til å la pynten stå i noen dager til dersom det gir deg mer julefølelse.

Jeg synes ikke at dagene går så veldig fort denne juleferien. Kanskje fordi jeg slapper mer av enn det jeg gjør til vanlig?

Anonym poster: e4c8f69f31b40f790b2e0507082f9902

Skrevet

Har du begynt å ta vekk pynten allerede? Da er det ikke rart du synes julen går fort, vil si det er et minimum å ha julepynten fremme gjennom hele romjulen :-P

• Liker 4
Skrevet

Julepynten står da til over nyttår. Har aldri hørt om at folk begynner å ta vekk julepynt så tidlig. Hos meg ryker all pynt senest kvelden før første arbeidsdag etter nyttår, men den står alltid ut 1. januar.

Anonym poster: 2b4c0c5fb90ab6251bd18ddef2a8706a

Skrevet

Er helt enig, julen går så altfor fort :frown: synes desember er årets beste måned, men den går så fort, "gruer" meg alltid til januar. Den blir så lang og tom og trist sammenlignet med den koslige måneden man har tilbakelagt. Jeg føler meg litt unormal siden jeg har treet og julepynten framme minst 1 uke ut i januar, ofte også 2 uker, men det er jo så koslig med alt julepynten, selv om det ikke er like stor stas når vi skriver januar.

Nå skal det sies at jeg er en skikkelig juleperson da, som regel har jeg en periode hver eneste sommer (rundt juli/august) der jeg virkelig begynner å glede meg til julen. Det går heldigvis over etter en stund da, men flere ganger i løpet av høsten begynner jeg å se fram til jula.

• Liker 1
Skrevet

og ja, jeg gleder meg allerede til 1. desember 2013 :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...