anitakii Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Ok...for det første hadde jeg ingen idé hvor jeg skulle sette dette innlegget hen, så da ble det 'Snikk Snakk' Jeg har gått lenge rundt og fundert på meg selv, og jeg har bestemt meg at jeg virkelig trenger en forandring, jeg er ikke lykkelig rett og slett...men jeg er ikke helt ulykkelig heller.. sånn at dere vet det bare er jeg 16 år gammel så jeg føler at jeg lever i en boble som trenger å sprekkes (ok?) men ikke spørr hva jeg driver med her på kvinneguiden... Helt siden barneskolen har jeg vært en av de som ikke er "kul" nok til folk, noe som jeg ikke bryr meg om for jeg har gode venner som jeg trives best med! Hvertfall helt siden barneskolen har de andre menneskene på skolen sett meg som "the good girl" og folk blir sjokka om jeg gjør noe "bad" men til poenget så trenger jeg en forandring i livet!!! Jeg er lei av at folk ser på meg akkurat som de så på meg på barneskolen, jeg føler hele tiden at de ikke liker meg og jeg vet at jeg ikke skal bry meg om sånt men jeg har kommet til en tid der jeg vil at guttene skal legge merke til meg men det går jo bare rett til dasss... Så har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å slippe å være midt i mellom lykkelig og ulykkelig...noen som har hatt en "forandring" eller noe?? Trenger virkelig tips for klarer ikke å holde dette for meg selv lenger så måtte bare skrive det her! Takk på forhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå