Gå til innhold

Forlengelse av aap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle for mange mnd. siden i et møte med min saksbehandler men h*n ble syk, fikk beskjed om at jeg skulle få ny innkallelse i posten. Den kom aldri, så jeg ringte og maste, og fikk beskjed om at jeg skulle ta det med ro, pengene slutter ikke å komme for det. Sist gang jeg snakket med lederen på nav, sa h*n at jeg får innkallelse etter jul.

Fikk brev i posten, aap ble forlenget med et år. Får jeg innkallelse til nav for det?

Anonym poster: f134f44e12155f2607e705d12b55596a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke tro du får noen innkallelse, nei. Det høres ut som om de har det de trenger. Hvis ikke så kan det jo hende de bare ringer deg? Det gjør de med meg av og til så jeg slipper å møte personlig...

Anonym poster: f489a0e53461712646859275562b0bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg liker bare ikke å "ikke vite noen ting". I hele desember har jeg ringt og mast om det møtet og enda ikke vært på den. Når jeg spurte om jeg får penger etter utgående datoen min, så sa de at pengene fortsetter å komme i 2 mnd til, og da har jeg sikkert vært på møte. Og forlengelse skjer da også.

Derfor ble jeg litt overrasket når jeg fikk brev i posten, om at aap ble forlenget.

Får vel bare vente å se.

Anonym poster: f134f44e12155f2607e705d12b55596a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...