HHH Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Jeg har en genser i angora strikk, denne var ganske dyr og hadde en sånn lett pusete finish, da jeg vasket denne på det mildeste programmet endte den med å miste "pusen" litt, og også nuppe endel (før jeg vasket den også). Den er egentlig av god kvalitet, men kan ha fått litt fukt på seg og dermed nuppet litt. Men hvordan hindrer jeg dette, og noen måte jeg an få den så god som "ny" igjen? Er liksom ikke den samme genseren lenger, og nå tør jeg ikke vaske lignende gensere. Har også en genser som har krympet, noen triks for å få denne litt større igjen (er i stretchy tynn strikk) ?
kills Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Tror ikke du kan utvide en genser som allerede har krympet.. Vasker mine gensere i angora på 30 graders hurtigvask uten omdreininger, og de har holdt seg.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Tror ikke du kan utvide en genser som allerede har krympet.. Vasker mine gensere i angora på 30 graders hurtigvask uten omdreininger, og de har holdt seg. Joda, ullgensre kan utvides igjen, sies det. Link(dagbladet). Anonym poster: 2158e074168e30f6fd4ee50458bb3b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå