Gjest Anonym Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 I snart to år har jeg tenkt fram og tilbake på om jeg vil bli værende i forholdet med min samboer. Vi har vært sammen i 6 år, og har to barn sammen. (hadde det ikke vært pga barna hadde det nok blitt slutt for lenge siden) I hverdagslivet går det greit, vi samarbeider godt, og har en god tone. Men han er sykelig sjalu av seg, bestemmer hvem jeg kan godkjenne på facebook, nekter meg å dra på fest. Som et resultat av dette har jeg mistet alle vennene mine, føler meg så ensom om dagene. Har ikke bil, så jeg blir "innesperret" i huset. (vi bor på landet) Har lyst å flytte tilbake til byen, men det vil ikke han. (for da vil jeg få muligheten til å dra på fest igjen, ifølge han) Vet ikke hva jeg skal gjøre, situasjonen ser jo ikke bra ut, men jeg er jo veldig glad i han, og ønsker at barna skal vokse opp med foreldre som er sammen. Samtidig er jeg veldig ung (25) og føler livet bare passere:(
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Jeg hadde ikke godtatt å bli kontrollert på den måten. Du mister ditt eget nettverk og dermed så blir du mer sårbar og avhengig av ham. Når du i tillegg bor på landet og uten bil så blir du bare mer isolert. Akkurat som han ønsker. Anonym poster: 9a3bd60b07544b4932279b912979e63e 1
Heart Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Men han er sykelig sjalu av seg, bestemmer hvem jeg kan godkjenne på facebook, nekter meg å dra på fest. Som et resultat av dette har jeg mistet alle vennene mine, føler meg så ensom om dagene. Har ikke bil, så jeg blir "innesperret" i huset. (vi bor på landet) Har lyst å flytte tilbake til byen, men det vil ikke han. (for da vil jeg få muligheten til å dra på fest igjen, ifølge han) Du har nettopp beskrevet et slags "herre-slave"-forhold, ikke et samliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå