Gå til innhold

Thai massasje

Anbefalte innlegg

Gjest Frustert Frue
Skrevet

Jeg har funnet et kundekort i min manns saker.

Det er krysset av for et besøk.

Jeg har tidligere sett at han har søkt på nettet om det finnes thai massasje her i byen.

Sist han var på thai massasje, var jeg syk, og han skulle ut på f.skj. ærend og jeg ventet på at han skulle komme hjem...

Han ble borte lenge og han forklarte det med at han hadde truffet en kompis på kafe.

Jeg sjekket adr. til thai massasje lokalet og fant i bilen en parkeringlapp fra området. Kafeen han traff kompisen på er på andre siden av byen.

Jeg prøvde å få tak i han på mobil i dette tidspkt. men han hadde slått av mobilen..

..... Hva ville dere ha gjort ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort noen ting tror jeg. Kanskje gjør han det for sitt velværes skyld, men synes det er litt flaut å ta opp med deg.

Anonym poster: 70db5cc9f06d7c2f503ecfa009530152

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde gjort det slutt. Ville ikke vært sammen med en horekunde.

Skrevet

Thaimassasje er ikke lik prostitusjon. Snakk om nedvurdering pga etnisitet.

Kanskje har han vondter han ikke vil snakke om. Kanskje tok han det bare for velvære sin del. Vil du vite så spør du ham direkte.

Anonym poster: 1c7ce4b7476cf9ee53e364b52cdbccd1

• Liker 12
Skrevet

Før du vet noe mer konkret om hva han har gjort, får du bare anta at hans utflukt var for å pleie seg selv med litt velbehag og sosial omgang. Men hvis du skulle få bevis for at han har gjort noe som kanskje var et lite sidesprang i forholdet, bør du konfrontere han med dette. Thaimassasje er som regel som ordet forteller, massasje utført av folk fra Thailand. En meget god måte å bli kvitt diverse plager på. Gjør vondt når de går oppå deg, men føles helt utrolig bra i etterkant. Men det er ikke til å komme over at en del slike plasser også er noe helt annet.

Skrevet

Thaimassasje er som regel som ordet forteller, massasje utført av folk fra Thailand.

Nei, thaimassasje er en type massasje, i motsetning til feks klassisk eller svensk massasje. Thaimassasje vektlegger strekking og tøying under massasjen, i motsetning til feks punktmassasje.

Anonym poster: 53efe9a7b6546ae43b8803d4ede63c8b

• Liker 5
Skrevet

Enig med AB over. Thaimassasje kan utføres av en tysker om så er, det er en beskrivelse av en massasjeteknikk. Ganske vond sådan, med terapeutisk virkning.

Men, så vet vi også at noen massasjeinstitutt er fordekte bordeller. Det er en ganske så offisiell hemmelighet. Om din mann var der for thaimassasje eller bordelltjenester er vanskelig for oss andre å vite, men det at han lyver om besøket ville fått meg til å undre.

Skrevet

Først hei ts. Jeg er mann å har selv vært på thai massarsje noen ganger,Det er utrolig godt for kropp å sinn,kroppen min kjennes 10år yngre ut etter en times behandling.Dette er noe Norske jule stressede kvinner også burde prøve, slik at de viste hva det gjelder.Jeg har alltid fått nok å god sex hjemme så for meg har ikke dette dreid seg om sex.

Anonym poster: a8b95d5b0f611bd7e2beef99303fc00f

• Liker 3
Skrevet

Med dine holdninger vil din mann garantert bli en horekunde.tro meg!!!!!!!!

Anonym poster: a8b95d5b0f611bd7e2beef99303fc00f

• Liker 4
Skrevet

Jeg bare lurer på , no defense, pleier du og gå gjennom sakene hans? Kvitteringer, parkeringsbilletter, osv? I så fall ser jeg kanskje en mønster....

Hvis ikke, antagelig helt uskyldig massasje inntil det motsatte er bevist.

• Liker 2
Skrevet

Æsj.......første som detter i hodet mitt er horekunde. Om han har vondt og trenger massasje så stikk heller på ett spa.....

Anonym poster: 46db8145a98324f5f6a84d655a84693b

• Liker 1
Skrevet

Om han har vondt og trenger massasje så stikk heller på ett spa....

Hvorfor betale tre ganger så mye for det samme produktet?

• Liker 6
Skrevet

Enig!

Hvorfor betale tre ganger så mye for det samme produktet?

Hvorfor lyve om hva man har gjort?

Anonym poster: 7f876ad3c860fac7a76fb4e7a95b90e7

• Liker 1
Gjest gjest i dag
Skrevet

Thaimassasje er ikke lik prostitusjon. Snakk om nedvurdering pga etnisitet.

Kanskje har han vondter han ikke vil snakke om. Kanskje tok han det bare for velvære sin del. Vil du vite så spør du ham direkte.

Anonym poster: 1c7ce4b7476cf9ee53e364b52cdbccd1

I følge en nylig undersøkelse av 59 Thaimassasjeinstitutter i Oslo, tilbød 70 % av dem "happy ending" /sex.... De verste er visstnok der hvor damene sitter synlig i vinduet ut mot gata.

Skrevet

I følge en nylig undersøkelse av 59 Thaimassasjeinstitutter i Oslo, tilbød 70 % av dem "happy ending" /sex.... De verste er visstnok der hvor damene sitter synlig i vinduet ut mot gata.

Denne undersøkelsen kan du selvfølgelig fremvise her?

• Liker 1
Gjest gjest i dag
Skrevet

Denne undersøkelsen kan du selvfølgelig fremvise her?

Jeg overhørte det på Østlandssendingen tidlig en morgen, og forstod det sånn jeg skrev over. Jeg fant ikke linken når jeg googlet nå (den kommer ikke fram når jeg sendes fra google til NRK), men fant dette fra P4: http://www.p4.no/story.aspx?id=475369

Andre treff, som fra Vårt Land, er mer nyanserte og mindre spesifikke på prosentandel: http://www.vl.no/samfunn/hentekoner-dumpes-og-ender-opp-som-prostituerte/

Jeg er ikke veldig engasjert i dette spørsmålet, så jeg kommer ikke til å sitte her inne og "flisespikke" på tall og prosenter utover kvelden :-)

Skrevet

Det er faktisk lite som slår en times fantastisk massasje over hele kroppen før det hele avsluttes med en "Happy Ending". Orgasmen er så intens at det er vanskelig å beskrive dette. Noe av den beste opplevelsen man kan få.

For øvrig er det ikke utroskap så lenge det bare er snakk om en happy ending. Vi snakker ikke akkurat om penetrering her, så langt der i fra. Dama er til og med fullt påkledd.

Skrevet

Og hva ligger i "happy ending"? Suging, ronking..??

Skrevet

Og hva ligger i "happy ending"? Suging, ronking..??

Ja, som regel handjob og/eller avsuging. Oftest begge deler.

Anonym poster: 00f728d6e6647ce73f6584ba2ff14cbc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...