AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Kan dere hjelpe meg å fylle ut disse slik at jeg kan skrive dem ned og se på dem hver dag slik at jeg alltid husker på hvorfor jeg velger å endre livsstilen? Hvorfor trene... Kondisjon? * Økt forbrenning * Bra for hjertet * .... *.... *...... * ........... Styrke? * * * * * Hvorfor spise sunt? * * * * * * Takk! Anonym poster: f4c7ac282e1c29a00b62bd18009acc6a
PepsiMax Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Det hjelper ikke hvilke grunnen andre gir deg hvis dette er noe som skal vare! Skal det vare må du finne grunnene som betyr noe for deg! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Det hjelper ikke hvilke grunnen andre gir deg hvis dette er noe som skal vare! Skal det vare må du finne grunnene som betyr noe for deg! Lykke til Nei ikke sånn da..... sånn som : gir bedre immunforsvar osv. Anonym poster: f4c7ac282e1c29a00b62bd18009acc6a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Man kan liste opp så mange grunner som bare det, men for at du skal motiveres til å trene så må grunnene komme fra ditt indre og dine behov. Kan gi deg grunnene som funker for MEG: - Mer trening og sunnere mat gir meg en finere kropp (jeg er misfornøyd med kroppen, mat og trening blir et middel for å endre dette) - Mer trening og sunnere mat gir meg bedre humør og bedre overskudd og mer energi i hverdagen Anonym poster: 33ebc29ff2f264affd3b3de2598ee45a
Gjest *Maja* Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Som andre sier: du må finne dine egne grunner. Det er din vilje det står på. For meg er det bedre helse, sterkere kropp og et roligere sinn. I tillegg har kroppen blitt digg, og jeg føler meg fresh og opplagt når jeg trener og føler at kroppen har jobbet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå