Gå til innhold

Er ikke bare kvinner som er ute etter penger, hmf!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan virke som ei uten mye penger, kjører gammal bil, har telefon som tastaturet halvveis har fallt av, kjøper aldri nye klær, bor ganske lite og "stusselig", kan noen synes.

Var på date med en mann en del ganger, som etterhvert mistet mye interesse for meg.

Plutselig kommer han igjen og smisker seg oppetter meg, jeg lurte en stund på hvorfor han hadde så stor interesse. Vi gikk ut en del ganger, hadde grei kontakt, men ikke mer.

En dag ber han om å få låne penger av meg, ganske høy sum på 20.000. Jeg sa med en gang "hva får deg til å tro at jeg har så mye penger?". Da innrømte han det at han hadde fått høre via venner at jeg har en liten formue lagt av til hus...

Fyren for ut på trynet fortere enn svint, takk for den.

Anonym poster: 981cea8f7f4bbff90dce9ef00f76e74c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for en idiot! Han må da skjønne at likestillingen ikke har nådd så langt ennå og det vil den heller aldri.

Anonym poster: 8b052a30ced4ab6fa59be1a18e84b0ef

• Liker 1
Skrevet

Ja, for en idiot! Han må da skjønne at likestillingen ikke har nådd så langt ennå og det vil den heller aldri.

Her bortforklarer du.

Dette har aldri vært et spørsmål om likestilling, men om å være smart nok til å oppfatte at man blir utnyttet.

Den smartheten har ikke nådd den mannlige hjerne ennå og det vil den nok heller aldri.

• Liker 1
Skrevet

Her bortforklarer du.

Dette har aldri vært et spørsmål om likestilling, men om å være smart nok til å oppfatte at man blir utnyttet.

Den smartheten har ikke nådd den mannlige hjerne ennå og det vil den nok heller aldri.

Eventuelt et spørsmål om integritet.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg kan virke som ei uten mye penger, kjører gammal bil, har telefon som tastaturet halvveis har fallt av, kjøper aldri nye klær, bor ganske lite og "stusselig", kan noen synes.

Var på date med en mann en del ganger, som etterhvert mistet mye interesse for meg.

Plutselig kommer han igjen og smisker seg oppetter meg, jeg lurte en stund på hvorfor han hadde så stor interesse. Vi gikk ut en del ganger, hadde grei kontakt, men ikke mer.

En dag ber han om å få låne penger av meg, ganske høy sum på 20.000. Jeg sa med en gang "hva får deg til å tro at jeg har så mye penger?". Da innrømte han det at han hadde fått høre via venner at jeg har en liten formue lagt av til hus...

Fyren for ut på trynet fortere enn svint, takk for den.

Anonym poster: 981cea8f7f4bbff90dce9ef00f76e74c

Golddiggers finner man glatt blant begge kjønn, ja.

Har hørt om damer som har blitt svindlet ganske bra av menn.

• Liker 4
Skrevet

Er ikke stor forskjell mellom kvinner og menn. Begge kjønn kan være like sleipe..

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

En gang i verden, mens Pus var liten pike i foldeskjørt og knestrømper, fantes et begrep som het "sol-og-vår-mann".

Med andre ord; det er ikke en ny oppfinnelse med mannlige goddiggere ;)

Sol-og-vår-mann begrepet forklares her

Skrevet

Dette er da ikke noe nytt. Det er vel i grunn mer individuelt enn kjønnsbestemt om en person er ute etter penger. Det kan godt hende at det er en sammenheng mellom enkelte menneskers valg av partner i forhold til hvilken status denne person har. Ikke vet jeg. Høy status tilsier ofte at personen har penger, som kan være en av drivkreftene som tiltrekker folk. Dette er selvfølgelig bare synsing, om det faktisk er slik i praksis, kan jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

Ja, man skal selvfølgelig aldri låne bort penger til folk. TS var smart der.

Trenger folk lån så får de gå til banken og låne.

Dette gjelder forøvrig overfor slektninger også. Kausjonere er også noe man må unngå for enhver pris.

Skrevet

Likestilling er å låne bort så mye penger til folk man knapt kjenner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...