AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Jeg er i et flott forhold. Vi kan være alvorlig, le, ha det gøy og har det stort sett veldig fint sammen. Jeg elsker min samboer, sjarmen, personligheten, smilet, øynene. ALT ved han! Jeg elsker han virkelig, og kan se for meg en lang tid med denne mannen. Men jeg klarer ikke stole på han, og nå har han atter en gang skuffet meg dypt. Han har vært utro tre ganger før, (2-3 måneder siden) For en månedes tid siden skulle vi i selskap med familien, var en stor og viktig sammenkomst og alle gledet seg til å møte min samboer, av de som han alt ikke hadde møtt. Han lovet å være med, kvelden før valgte han å dra på byen og var så dårlig dagen etter at han ikke ble med. Flaut som det var valgte jeg å dra alene, var ærlig å sa han ikke gadd fordi han var fyllesyk. I morgen skulle vi egentlig på ny familie sammenkomst og igjen lovet han å være med, dette har vært avtalt i flere uker og vi måtte si ifra hvor mange som kom på forhånd. Nå sitter han her å sier han ikke orker, at han begynner å bli forkjølet og da var det ikke vita å ta sjansen på å bli verre(festen er også inne) Nå er jeg så skuffa og lei meg.. Jeg må atter en gang gå til familien min i morgen å si han ikke orker pga starten på en forkjølelse. For meg er det viktig at familien min godtar gutten jeg er med, han vet også hvor mye det betyr for meg. Men han kunne tydeligvis ikke brydd seg mindre! Nå er jeg lei hele greiene. Vi har det jo så fint ellers, det her ødelegger alt. På toppen av at jeg enda ikke har klart å komme over utroskapen hans så gjør han dette. Helt ufattelig. Anonym poster: eb5d075bbd5cd021eb2296bbd48ad363
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Ts igjen. Samtidig vil jeg ikke miste han, for han betyr veldig mye for meg. Men jeg trur ikke han vet hvor mye det sårer når han gjør slike ting, da får jeg bare mindre lyst til å holde igjen på det her. Kanskje jeg bare reagerer helt feil... Vet bare ikke hvor mye til jeg orker. Anonym poster: 0bdf95c220e738c827d2c1b1482f2bca
Gjest Snuppi Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Les gjennom hovedinnlegget ditt en gang til! Hva er det med dette forholdet som er så veldig flott egentlig? Han har 0 respekt for deg!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Du er i et flott forhold? Og han har vært utro 3 ganger? Høres ikke så veldig flott ut spør du meg.
snuppah Skrevet 27. desember 2012 #5 Skrevet 27. desember 2012 uff kjære deg synes du glatt kan droppe han, finn deg en bedre en! 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 Skulle gjerne kommet med noe input som tilsa at han sikkert ikke mener ting vondt og at det ikke er så ille, men nei. Dette er ikke en fyr jeg vil forsvare på noe som helst ut fra det du forteller oss. Han burde vært ute første gang han var utro, men han fikk tydeligvis en ny sjanse. Når han likevel ikke gidder å gjøre et minimum for å gjenopprette tilliten i etterkant sier det alt om fyren. Ikke at det å møte familien din er noen stor del av å gjenopprette tillit, men å unnlate å møte dem er det motsatte. Forlat ham. Hilsen mann. Anonym poster: 5f6a54af352c45862226f4321bba524d 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 Han passer godt på meg, er støttende og snill på alle mulig måter utenom. Jeg syns bare det er dårlig av han. Samtidig har jeg ikke hjerte til å forlate han.. Anonym poster: 0bdf95c220e738c827d2c1b1482f2bca
Gjest Sam Skrevet 27. desember 2012 #8 Skrevet 27. desember 2012 Han passer godt på meg, er støttende og snill på alle mulig måter utenom. Jeg syns bare det er dårlig av han. Samtidig har jeg ikke hjerte til å forlate han.. Anonym poster: 0bdf95c220e738c827d2c1b1482f2bca Greit. Du har tatt ditt valg: du velger å bli hos han. Det er helt ok, men da må du også ta konsekvensene av hvem han er. Den han er er en person du ikke stoler på og som er notorisk utro.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2012 #9 Skrevet 27. desember 2012 Du søker tryggheten han gir. Han gir faen. Dette er ikke et sundt forhold.
Daxi Skrevet 27. desember 2012 #10 Skrevet 27. desember 2012 Han passer godt på meg, er støttende og snill på alle mulig måter utenom. Jeg syns bare det er dårlig av han. Samtidig har jeg ikke hjerte til å forlate han.. Anonym poster: 0bdf95c220e738c827d2c1b1482f2bca Det ser ut som at du er allerede bestemt for å bli der du er nå, så ingen kan overtale deg (ikke deg selv engang) og gi deg gode argumenter for å dra fra han. Kanskje du ikke tror selv at du fortjener noe bedre, derfor drar du ikke fra han, kanskje du er redd for å bli alene. Etter tre ganger han har vært utro, må jeg tro at han har knust selvtilliten din, og kanskje det er derfor du velger å bli med han, fordi du ikke tror du er verdt noe, det er det han har lært deg... Tro meg, ikke alle menn er like, ikke alle menn er dritt. Du trenger ikke å bli igjen med "den minst dårlige" Det finnes ekte menn som klarer å vise respekt. Har også vært gjennom noen forhold som den du beskriver og blitt igjen fordi jeg var redd for å bli alene. En dag gadd jeg ikke mer og gjorde det slutt, beste avgjørelse ever!
Gjest Skrevet 27. desember 2012 #11 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Han passer godt på meg, er støttende og snill på alle mulig måter utenom. Jeg syns bare det er dårlig av han. Samtidig har jeg ikke hjerte til å forlate han.. Anonym poster: 0bdf95c220e738c827d2c1b1482f2bca Du gjør kun deg selv en bjørnetjeneste. Du har det godt i perioder med han og han er fantastisk når dere har det bra. Han behandler deg godt, dere er forelsket og når ting er bra, er de virkelig bra. Men, så er det de tingene han gjør som du innerst inne vet han ikke bør gjøre mot deg. Du har tilgitt utroskap, han har lovet at han har lært og du er den eneste for han. Allikevel kan du ikke regne med han, han er ofte "dårlig", unngår å være med på ting han ikke vil og kommer støtt og stadig med unnskyldninger. Du blir fordi du er glad i han og tenker hvor godt dere har det sammen ellers. Du vet innerst inne at dette ikke er riktig, du fortjener bedre.. Ja, det her er dritdårlig gjort av han. Han kommer ikke til å forandre seg og du kan ikke gjøre noe med det. Du kommer til å bortforklare det her pga. "ingen vet hvordan dere har det", hvorfor skal du høre på noen fremmede som kommer med råd? Jeg høres sikkert krass ut nå, TS. Jeg synes bare det er trist at du ikke skjønner at det faktisk finnes veldig okei karer der ute som ville behandlet deg med respekt. Det har nemlig ikke typen din... Endret 27. desember 2012 av Calavi
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #12 Skrevet 27. desember 2012 Han har vist hvem han er. Det eneste du kan stole på er at du ikke kan stole på han. Forholdet ditt kan fungere fint om du godtar at han bare vil gjøre sine ting, enten det gjelder damer eller familiesammenkomster osv osv... Anonym poster: 119a28a0c841ff221cd49ce985da416d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #13 Skrevet 27. desember 2012 om jeg hadde vært deg ts, så hadde jeg gått til legen og bedt om å bli testet for alt det er mulig å teste for av seksuelt overførbart , og sagt det som det var at mannen har vært utro og om du har fått noe du ikke vil ha så er han kilden til det og jeg hadde flyttet fra han , eller kastet han ut, han har ikke respekt for deg og bor sammen med deg fordi det er behagelig for han , han har bare halvparten av utgiftene han ville hatt om han var alene, du vasker klær og hus til han og handler mat og lager mat, og han gjør akurat som det passer han og gir en stor blaffen i deg og dine følelser , han er og blir en drittsekk og han forandrer seg ikke Anonym poster: 69e7af1b019f05dc4af9a2dda3a956a5
Gjest RockOn Skrevet 27. desember 2012 #14 Skrevet 27. desember 2012 Han har vært utro mot deg 3 ganger, og han vet hvor viktig det er for deg at familien din godtar han og han velger å utebli. På meg høres det ikke ut som du "bare" er sammen med en mann som ikke har respekt for deg, på meg høres det ut som du er sammen med en mann som ikke har tenkt å bli lenge nok til å gidde å gjøre et godt inntrykk på svigerfamilien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå