heidifrøkna Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Han er egentlig ikke typen til å gå fort frem, jeg har kjent han en stund og vet hvordan han har vært med andre jenter. Men ta-da, jeg som ganske nettopp kom ut av et forhold, tar han ting utrolig fort med. Det andre forholdet var så mye av og på, og jeg forelsket meg i denne nye fyren, så det er ikke noe rebound eller noe... Uansett. Nå vil han ta meg med å møte foreldrene hans, noe som er veldig stort for han, han har ikke gjort dette med noen jenter før. Han er i 20 års alderen, og er veldig seriøs med meg... Vi har holdt på i ca 1 mnd, og vært offisielt kjærester i kun noen dager (!) og det skremmer meg hvor fort han går frem. Det er jo samtidig litt søtt, jeg vil jo at det skal være sånn, men om en stund. Han er litt fuckd up, hvis jeg kan si det sånn, merkelig forhold til foreldrene og diverse problemer fra barndommen og sånn... Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter med å skrive dette, kanskje noen har noen erfaringer med folk som går fort frem? Er det en negativ ting når han ikke har gjort det med noen før?
Envy Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Det høres da veldig hyggelig ut! Skulle ønske jeg kunne klare å finne en som er litt rask, han forrige brukte 5 mnd på å finne ut at han ikke ville inn i et forhold Du kan jo bare si til han at du synes det er litt tidlig å møte foreldre allerede, men at du gjerne vil møte dem om en stund?
sullå Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Bortsett fra biten med at han er "fucked up" høres dette ut som min kar. Heldigvis skremte jeg ham ikke bort da jeg ba han om å ta det litt roligere i svingene. Noen få måneder tidligere hadde det blitt slutt mellom meg og eksen etter tre år, og jeg var nemlig fast bestemt på å være singel en stund Det tok ikke så lang tid før han hadde meg på kroken, men jeg tror ikke det nødvendigvis ville endt så bra dersom han ikke hørte på meg da jeg sa ting gikk litt fort. Så, synes du det er for tidlig å møte foreldrene hans, si det til ham. Forhåpentligvis forstår han deg!
MissStiles Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Hvis du synes det er for tidlig å møte foreldrene, så si fra om det til han. Jeg møtte en fyr for et par år siden. Vi bodde et par timer unna hverandre og møttes kun i helgene. Før vi ble sammen besøkte han meg og jeg han en gang. Han ville allerede at jeg skulle møte foreldrene hans første gang jeg besøkte han. Da ble jeg litt skremt og sa at det tar vi etter hvert. En uke senere var vi sammen og det tok ikke lang tid før vi hadde møtt hverandre foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå