Gå til innhold

Ute etter kroppen min, eller mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker! Jeg har blitt brent så mange ganger dette året, at hjertet mitt orker ikke mer! Nå har jeg møtt en fantastisk mann! Det hele startet med en ONS etter en fuktig bytur. Jeg trodde det kun var det, ingen av oss spurte om hverken telefonnummer eller facebook dagen etterpå. Noen dager senere la han meg likevel til på facebook. Etter det har vi snakket sammen hver dag via facebook og etterhvert på meldinger på telefonen. Vi har også ringtes et par ganger.

Kontakten har nesten alltid vært på hans initiativ, og det hele føles i det hele tatt helt herlig. Men, selv om vi har tilbrakt noen dager sammen, har det alltid vært avtalt å møtes på fylla/etter byen. Vi har aldri avtalt å møtes i edru tilstand. Virker fremdeles som det kun er på fylla han vil møte meg. Jeg vet ikke, mulig jeg bare har alle antennene og varsellampene ute, men jeg er så redd for å bli såret igjen! Han virker som han oppriktig bryr seg om meg, og spør mye om hvordan jeg har det, om dagen min er bra osv. Han har jo allerede fått kroppen min opptil flere ganger?

Vi skal egentlig møtes i morgen på en fest, men jeg er blitt ganske forkjølet, så vet ikke om jeg skal dra. Han sier han likevel vil møte meg etterpå, men han vet jo at jeg er forkjølet. Vet ikke om jeg vil han skal se meg når jeg er så pjusk. Men, hvis han likevel vil møte meg, kanskje han ikke er en drittsekk? Han har aldri fremkommet som en drittsekk, men jeg har møtt så mange ulver i fårklær, så jeg er hele tiden forberedt. Tør nesten ikke svare på meldinger, fordi jeg er så vant til at jeg plutselig ikke får mer svar! Burde jeg ta en sjangs og hoppe i dette med begge beina?

Anonym poster: 39e2cab7e8ac948a5ac8551e6577cd7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei, ikke møt han. Det er så mye bedre å lure på for resten av livet.

Hvis han er en drittsekk så er det han det går ut over, ikke deg. Du har jo vært god og snill og vist interesse for han og omtanke for han hele tiden. Eller? Hvem er egentlig drittsekken her?

Anonym poster: f5a3b91716559c46eca6e21dc2bbf1eb

Skrevet

Jeg ville sendt han en melding og sagt at jeg ikke er helt i form og ikke ønsker besøk, men om vi kunne funnet på noe til uka. Gå på kino eller noe.

Da ser du om han er intressert i å bruke tid sammen med deg uten at det er etter fest eller for sex.

• Liker 3
Skrevet

Enig med nettinettet, spør om dere heller ikke kan møtes en dag til uken å finne på noe ute på dagen. da skjønner du fort om han er seriøs eller om han kun er ute tter en ting.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så usikker! Jeg har blitt brent så mange ganger dette året, at hjertet mitt orker ikke mer! Nå har jeg møtt en fantastisk mann! Det hele startet med en ONS etter en fuktig bytur. Jeg trodde det kun var det, ingen av oss spurte om hverken telefonnummer eller facebook dagen etterpå. Noen dager senere la han meg likevel til på facebook. Etter det har vi snakket sammen hver dag via facebook og etterhvert på meldinger på telefonen. Vi har også ringtes et par ganger.

Kontakten har nesten alltid vært på hans initiativ, og det hele føles i det hele tatt helt herlig. Men, selv om vi har tilbrakt noen dager sammen, har det alltid vært avtalt å møtes på fylla/etter byen. Vi har aldri avtalt å møtes i edru tilstand. Virker fremdeles som det kun er på fylla han vil møte meg. Jeg vet ikke, mulig jeg bare har alle antennene og varsellampene ute, men jeg er så redd for å bli såret igjen! Han virker som han oppriktig bryr seg om meg, og spør mye om hvordan jeg har det, om dagen min er bra osv. Han har jo allerede fått kroppen min opptil flere ganger?

Vi skal egentlig møtes i morgen på en fest, men jeg er blitt ganske forkjølet, så vet ikke om jeg skal dra. Han sier han likevel vil møte meg etterpå, men han vet jo at jeg er forkjølet. Vet ikke om jeg vil han skal se meg når jeg er så pjusk. Men, hvis han likevel vil møte meg, kanskje han ikke er en drittsekk? Han har aldri fremkommet som en drittsekk, men jeg har møtt så mange ulver i fårklær, så jeg er hele tiden forberedt. Tør nesten ikke svare på meldinger, fordi jeg er så vant til at jeg plutselig ikke får mer svar! Burde jeg ta en sjangs og hoppe i dette med begge beina?

Anonym poster: 39e2cab7e8ac948a5ac8551e6577cd7c

Finner du ikke det fort ut om du ber han på en kaffekopp (i edru tilstand) på dagen en gang? ? :klo:

Møtes dere bare når dere er fulle og for å pule så fatter jeg ikke hvorfor du tror han er ute etter noe annet.

Skrevet

Jeg ville definitivt holdt dette på et fyllerør-nivå for din egen del

Hadde han vært blodseriøs hadde han tatt initiativ til en skikkelig date for lenge siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...