Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 En gutt jeg har hatt et godt øye til i lang tid har endelig begynt å vise interesse tilbake. Han er ofte ute og reiser i forbindelse med jobb, og da hender det han sender meg melding bare for å fortelle hvor han er. Andre ganger er det komplimenter, og noen ganger veksler vi også "smådirty" sms...På julaften skrev han en melding hvor han indirekte sa at den fineste gaven han kunne få, var et "livebilde" av meg. Det er kun en måned siden han virkelig begynte å vise interesse tilbake. I hele desember har han vært opptatt. Jeg tror han har en litt roligere periode frem til midten av januar. Kan jeg sende ham en sms og spørre om han har tid til en kaffe i nærmeste fremtid? Eller er det for tidlig? Virker jeg da for ivrig og frempå?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Go for it! Jeg er vanligvis ikke så hysterisk og usikker, men jeg har ventet på dette relativt lenge, og er livredd for å ødelegge noe nå...
Tinuwiel Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Aldrig galt med en kaffe eller en lunsj, trenger ikke ligge mer enn en noe vennskapelig bak det igrunn, så tviler på at noen kan syns det er å virke for ivrig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå