Gå til innhold

Hjelp! Jeg elsker å klemme kviser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å la være. Takler ikke tanken på å ha uren hud som folk kan se, liker også følelsen av å gjøre det. Har ikke spesielt uren hud, men det dukker opp en kvise eller to av til. Får stygge arr av dette.

Noen tips?

Anonym poster: 8898b4b11da135edb44576848191f343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom deg til en hudlege som kan gjøre det for deg...

Anonym poster: 6aa5801fd75df47819d32ffc9bf429a8

Skrevet

Jeg har ikke råd til det. Og jeg har generelt lite kviser. Trenger råd for å slutte å pelle på huden.

Anonym poster: 8898b4b11da135edb44576848191f343

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å la være. Takler ikke tanken på å ha uren hud som folk kan se, liker også følelsen av å gjøre det. Har ikke spesielt uren hud, men det dukker opp en kvise eller to av til. Får stygge arr av dette.

Noen tips?

Skjønner akkurat hva du mener. Lite her i verden er mer fornøyelig enn å kneppe ei kvise så den spruter ut over hele speilet. Alt ved det er helt fantastisk, nærmest orgasmisk: Smerten før en får hull på byllen kan være så intens noen ganger at en begynner å lure på om en skal snu eller fortsette, men når en da allikevel velger å fortsette før hele greia eksploderer i en saus av lettelse og nytelse, da er det ikke mye som kan måle seg med det.

Mitt tips er å vente til de er helt modne (har fått en gul hatt), så får du ikke så stygge arr. Det er egentlig litt kjiipt, ettersom de beste kvisene å kneppe er de som ikke er modne ennå, de hvor en må presse gugga igjennom en halv centimeter med hud.

Fra en kviseknepper til en annen :-)

Endret av SpaceBaby
  • Liker 4
Skrevet

Hehe, sånn er jeg også.. Bruker som regel å vente til de er modne. Får vel ikke arr, men det blir røde flekker som bruker en lang stund på å gå tilbake til vanlig hudfarge.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...