Gå til innhold

Økonomisk støtte til flytting.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha prisoverslag

Kan jeg bare lage et selv utifra det jeg har hørt fra flyttebyråene jeg har vært i kontakt med?

Anonym poster: 988edbaa8ccd865632934da785905e76

Gjest ms_kwang
Skrevet

Og dette er bare pisspreik. Man får ikke støtte til å flytte med mindre det er strengt nødvendig.

Anonym poster: 7d569526d92219790ebafa1efc1dc1f9

mm sant det, men jeg fikk støtte ifra nav fordi jeg holdt på å bli drept på den plassen jeg bodde på.

Jeg ikke vite hvorfor de jævelene brøt seg inn i leiligheta mi å slo meg ned, knuste 3 tenner.

Husket bare "Du er så stygg at du fortjener ikke å leve lengre!" SÅ etter om og men på politistasjon og anmeldelser fikk jeg støtte fra nav også til å flytte fra hjembyen. (vet ikke hva jeg gjorde i det hele tatt, aner ikke hvorfor de gutta hata meg så inni-margens-mye, det eneste jeg gjorde var å holde meg for meg selv..

Det var ingen jobb tilbuder der jeg bodde, jeg fikk nav tannlege behandling og fikk støtte til flytting :)

Men ikke alle nav kontorer er snille. Noen følger ikke regler i det hele tatt. 1 saksbehandler jeg hadde (utlending, snakket knapt norsk...!) fortalte meg på gebrokkent norsk at jeg ikke hadde krav på noe som helst og jeg kunne bare glemme å gå til sosialen fordi de ikke kom til å hjelpe meg i det hele tatt (OSLO!)

Uten å gå mer OT, jeg håper du får støtte, håper at kontoret ditt er flinke til å hjelpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...