AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #21 Skrevet 3. januar 2013 Du må ha prisoverslag Kan jeg bare lage et selv utifra det jeg har hørt fra flyttebyråene jeg har vært i kontakt med? Anonym poster: 988edbaa8ccd865632934da785905e76
Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2013 #23 Skrevet 3. januar 2013 Og dette er bare pisspreik. Man får ikke støtte til å flytte med mindre det er strengt nødvendig. Anonym poster: 7d569526d92219790ebafa1efc1dc1f9 mm sant det, men jeg fikk støtte ifra nav fordi jeg holdt på å bli drept på den plassen jeg bodde på. Jeg ikke vite hvorfor de jævelene brøt seg inn i leiligheta mi å slo meg ned, knuste 3 tenner. Husket bare "Du er så stygg at du fortjener ikke å leve lengre!" SÅ etter om og men på politistasjon og anmeldelser fikk jeg støtte fra nav også til å flytte fra hjembyen. (vet ikke hva jeg gjorde i det hele tatt, aner ikke hvorfor de gutta hata meg så inni-margens-mye, det eneste jeg gjorde var å holde meg for meg selv.. Det var ingen jobb tilbuder der jeg bodde, jeg fikk nav tannlege behandling og fikk støtte til flytting Men ikke alle nav kontorer er snille. Noen følger ikke regler i det hele tatt. 1 saksbehandler jeg hadde (utlending, snakket knapt norsk...!) fortalte meg på gebrokkent norsk at jeg ikke hadde krav på noe som helst og jeg kunne bare glemme å gå til sosialen fordi de ikke kom til å hjelpe meg i det hele tatt (OSLO!) Uten å gå mer OT, jeg håper du får støtte, håper at kontoret ditt er flinke til å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå