Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Jeg tilhører dem som protesterer i det stille når jula starter i midten av oktober og som nekter å kjøpe jule-mat-ting-snop før den første desember. I dag, romjulen 2012, kom sommerens Ellos-katalog i postkassa mi. Det må være ny rekord for utsending av bikini-bilder og florlette sommerbluser og jeg føler trangen til en stille protest igjen. Jeg skal ikke så mye som åpne katalogen før den første mars. Det er et løfte og det holder jeg. Det gjorde godt å få sagt det høyt. Snøft. Endret 27. desember 2012 av Hoppetaujenta 4
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Bra! Stå på og lykke til med Elloskatalogen. Jeg er litt svaklig av meg og er redd jeg kan gå på en "blaikatalogen"-smell, men skal støtte deg fult ut her 1
Cordelia Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Jeg har bladd gjennom den to ganger allerede jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2012 Hva har du, Cordelia? Det er det verste jeg har hørt! Var det noe morsom der for deg da?
Cordelia Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 (endret) Joda, mye fint der. Men det var jo litt tynne stoffer kan du si. Endret 31. desember 2012 av Cordelia
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2012 Ja, jeg har lett lenge etter sommerklær (spesielt hvite) som ikke er gjennomsiktige gitt. Ser ut til at det rett og slett ikke finnes, med mindre en syr det selv.
Cata Skrevet 31. desember 2012 #7 Skrevet 31. desember 2012 Støtter protesten. Vil forresten protestere mot Ellos på generelt grunnlag også. Bare for det om jeg kjøpte meg nye gardiner der i fjor, så trenger de ikke spamme ned postkassen min med 2 supertilbud pr. uke. *hrmpf*
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Jeg fikk både Ellos og H&M på samme dag. H&M-katalogen ble åpnet og lest, fordi den stod det "vår" på Elloskatalogen ligger her urørt ennå *stoltavmegselv* Nei til Ellos på generelt grunnlag!! De suger når det gjelder kundeservice også - blæææ på dem.
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Joda, mye fint der. Men det var jo litt tynne stoffer kan du si. Ja, jeg har lett lenge etter sommerklær (spesielt hvite) som ikke er gjennomsiktige gitt. Ser ut til at det rett og slett ikke finnes, med mindre en syr det selv. sommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå