Gå til innhold

Burde jeg fortelle ham..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ny bekjent som jeg er helt utrolig betatt av. Vi har litt kontakt nesten daglig, som oftest gjennom jobben hans (han holder på å utdanne seg til fysioterapeut og jobber på treningssenteret der jeg trener). I begynnelsen var jeg veldig flink å flørte og sende ut de "riktige" signalene, men etterhvert som vi blir bedre kjent blir jeg mer og mer nervøs og skrullete foran ham. Jeg merker selv at jeg begynner å sende miksede signaler, og har begynt å "overse" ham fordi jeg rett og slett ikke tør å se på ham fordi jeg er så betatt og vil ikke at det skal lyse av meg foran alle andre.. :rolleyes: Det virker som han sender meg litt miksede signaler selv og det virker som han blir litt usikker. Vi har flørtet en drøy måned men visst om hverandre lenger enn det. Nå lurer jeg på om jeg burde sende ham en melding og fortelle hva som egentlig foregår, hvorfor jeg er blitt så rar? Hva burde jeg si isåfall? (kan noen gi eksempler?) Jeg har aldri vært på denne siden av saken før, og aldri hatt det SÅ ille at jeg rett og slett slutter å tørre å se på fyren :rodme:

Anonym poster: dc750e5187a0add67ecad932c99420e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror ikke du klarer å motivere deg selv til å ikke være så nervøs da? At du tør å invitere han med på noe utenfor treningssenteret på en litt uhøytidelig måte? Hvis du skal noe med andre venner og kan høre om han har lyst til å "henge seg på"?

For jeg tenker det kan bli litt pinlig hvis du forteller han hva du føler og hvorfor du er blitt så rar, og så har ikke han de samme tankene om deg.. :(

Skrevet

Du tror ikke du klarer å motivere deg selv til å ikke være så nervøs da? At du tør å invitere han med på noe utenfor treningssenteret på en litt uhøytidelig måte? Hvis du skal noe med andre venner og kan høre om han har lyst til å "henge seg på"?

For jeg tenker det kan bli litt pinlig hvis du forteller han hva du føler og hvorfor du er blitt så rar, og så har ikke han de samme tankene om deg.. :(

Enig!

Anonym poster: 7fcc40214c35c01abb91d1025cc017cc

Skrevet

Dere har kanskje rett. Men nå reiser jeg bort til nyttår og blir vekke en ukes tid. Jeg har ingenting å invitere ham med på heller, jeg er ny i byen og kjenner ingen andre enn familien her.. :/

Skrevet

Men da har du jo en suveren mulighet! Du spør han om ikke han kan hjelpe deg til å bli litt kjent med byen siden du er ny der. Fortell han at du reiser bort nå og blir borte en ukes tid, men om han kunne hatt en liten omvisning med deg når du kommer tilbake :)

• Liker 1
Skrevet

Med "ny" mener jeg at jeg har bodd her såpass lenge at jeg vet hvor ting er og det blir rart om han skal vise meg rundt, men har ikke fått noen venner. Studerer i en annen by, og folk her er veldig klikkete, de holder seg helst for seg selv og med de andre som er født og oppvokst her. Jeg har ingen arena for å bli kjent med nye folk her jeg bor nå, han er den eneste på min egen alder jeg "kjenner". Shit så vanskelig dette skulle være :sukk:

Skrevet (endret)

Jeg tror du gjør dette litt vanskeligere enn det er. Skrev du innlegget bare for å få en bekrefelse om at du kunne sende han en melding og fortelle han det du følte, eller vil du ha råd om hva du burde gjøre?

Ok så trenger du ikke si at du trenger omvisning, men du kan jo fint si at du kjeder deg litt siden du ikke kjenner så mange enda og høre om han har lyst til å finne på noe. Hva med en fotballkamp, konsert eller idretsgreier du kan høre om han vil være med på? Eller du kan høre om han har lyst til å trene sammen med deg en dag for å vise deg litt øvelser eller noe.

Bruk fantasien!

Jeg forstår at du er sjenert, men ved å fortelle han at du liker han og har følelser for han så vil du skremme han totalt vekk hvis han ikke føler det samme. Dere kjenner hverandre ikke og du bør tilbringe litt mer tid med han på privaten før du begynner med følelsesnakk.

Man kanskje noen andre har en annen mening eller bedre råd :)

Endret av Nettinettet
  • Liker 2
Skrevet

Jeg prøver ikke å gjøre det vanskeligere enn det er men jeg ser at det kan virke sånn, og jeg skrev innlegget for å få råd. Jeg kan kanskje prøve meg på den at jeg ikke kjenner så mange her enda.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan jo f.eks si det i en bisetning mens dere snakker.. at du synes det er vanskelig å finne på ting å gjøre i denne byen eller å bli kjent med noen utenfor treningen.. og se om du får noen reaksjon fra han.. hold oss oppdatert om hvordan det går da! :)

Endret av Nettinettet
Skrevet

om du ser bra ut, så får du sikkert ham. Når en jente sier: Jeg er forelsket i deg, til en gutt. Gutten blir så glad.

Hilsen: Kjekkasen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...