Gjest Undrende Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Hvor lang tid synes dere det burde gå fra man har flyttet ut og tatt ut seperasjon til man får seg en ny kjæreste, evt kan fortelle om det? Og hvor lang tid synes dere man burde være kjærester/date før man introduserer henne til barna?
-Jiinxs- Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Jeg ville tro at det gikk på følelsen. Ingen kan vel si at når det har gått x-antall mnd/år så kan du finne deg en ny kjæreste. Og når tiden er inne for å introdusere de for barna er noe du må se/føle selv. Synes eg da.
Gjest lisha Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Jeg ville tro at det gikk på følelsen. Ingen kan vel si at når det har gått x-antall mnd/år så kan du finne deg en ny kjæreste. Og når tiden er inne for å introdusere de for barna er noe du må se/føle selv. Synes eg da. Er enig i denne det er kun du som kan kjenne om det er rett eller ikke! Jeg var enslig i rundt et halvt år, så traff jeg min kjære! Det sa fullstendig klikk mellom oss fra første stund, så det ble naturlig at min kjære var mye med oss, og ble veldig tidlig introdusert for barnet mitt som da var 2 år. Barnet og han hadde flott kjemi fra første stund, og han behandler barnet som det var sitt eget! Innen et halvt år ilag, så hadde vi kjøpt hus sammen (begge leide fra før og var ikke fornøyd med bosituasjonen), og til sommeren gifter vi oss
Gjest Marmot Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Ny kjæreste kan man få seg når som helst etter separasjonen om man vil, om man er klar for det. Når man skal involvere barna kommer anpå både alder og hvor lenge det er siden bruddet, men man bør i hvert fall vente lenge nok til at man er rimelig sikker på at det er noe som skal vare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå