AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Trodde jeg hadde fått øynene opp for en jente etter min smak, virkelig en dame jeg kunne blitt kjent med! Hun kjører gammal americaner, hører på samme musikk som jeg liker, kjører forbi arbeidsplassen min hver dag, høre på lyden når hun kommer. Har alltid tenkt at en dag skal jeg følge etter og introdusere meg, eller ta kontakt på en annen måte. Langt blondt hår, tydelig høy og flott dame. Har bare sett henne i bilen da. I dag var jeg på butikk da jeg til min store glede hørte bilen hennes utenfor. Jeg begynte å planlegge hvordan ta kontakt, hvordan få i gang en prat, skulle vi starte med bilen, været, hva osv. Skuffelsen var til å ta å føle på når hun steg ut av bilen og viste seg å være en slank, høy mann med langt skjegg. Det gikk visst i ett med håret så jeg ikke la merke til det før, og ønskedrøm gjorde at jeg så noe annet enn det som var. Akk, god jul. Anonym poster: ab6a3ad4e062b3541e4e9aa6fce3f24c 12
Knirke Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Hahahaha! dere kan jo fortsatt snakke om bil og musikk, da
Perrin Skrevet 27. desember 2012 #5 Skrevet 27. desember 2012 Har han et flott hår, smal bakende og manboobs skal du ikke stoppe ved en sånn liten detalje 1
Gjest SpaceBaby Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Din egen feil som ikke skjønte med en gang at hun var lesbisk. Endret 27. desember 2012 av SpaceBaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå