AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Har et trygt og godt liv, familie, barn, hus, jobb, venner. Men føler likevel at jeg vil noe mer. Noe spennende. Selge hus, si opp jobb og ta med mann og barn ut på eventyr. Vi lever bare en gang. Det er mange som drømmer, men er det noen som tør? Anonym poster: ec4ec1085a2bd9166f31e632f9bcd29b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 peis på! Anonym poster: 51ef4e8ff3aab0156ae836f8bffdc73d
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Vi lever bare en gang. Er du nå helt sikker på det? Tenk hvis vi har uendelig med liv og egentlig kan ta det helt med ro og ikke måtte ha med seg alt nå, for det er nok sjanser til å oppleve alt en har lyst til etter hvert? Hvis en da skal superstresse i alle livene fordi en tror at "dette er den eneste sjansen jeg har!", blir det ikke den kvaliteten som det kunne ha blitt i livet vårt. Jeg bare mener at det ene er like sannsynlig som det andre. Hvorfor bekymre seg? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Er du nå helt sikker på det? Tenk hvis vi har uendelig med liv og egentlig kan ta det helt med ro og ikke måtte ha med seg alt nå, for det er nok sjanser til å oppleve alt en har lyst til etter hvert? Er du nå helt sikker på det du da? Hvorfor ta sjangsen på at man har flere liv, og tenke at "drømmene kan jeg vente med"? Høres pussig ut. Anonym poster: 4d3789719ceaf0f356ca5de7bab6f779 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #5 Skrevet 27. desember 2012 Anbefaler kanskje ikke å selge alt du har, men å dra på eventyr er fantastisk. Jeg har gjort det samme, og reiste alene ett år til det store utland, og det neste blir å reise til Amerika og deretter Costa Rica. Men for å kunne leve ut drømmen min om reising, må jeg leve ganske enkelt når jeg er hjemme, fordi jeg ikke driter gryn, akkurat. Men det er et offer jeg er villig til å ta, for alt det vi tror vi trenger i dag, er egentlig ikke så viktige som vi tror det er. Anonym poster: b4f5740a42ffa54230c83430f3cffc1c
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Er du nå helt sikker på det du da? Hvorfor ta sjangsen på at man har flere liv, og tenke at "drømmene kan jeg vente med"? Høres pussig ut. Neida, selvfølgelig er jeg ikke sikker men som jeg skrev; det ene er like sannsynlig som det andre. Ingen vet noe som helst om noe som helst, men om jeg ikke får reist "jorda rundt på åtte dager" i dette livet, gjør det meg ingenting. Jeg har det helt fint alikevel jeg. At det skulle være noe galt med å ikke innfri alle sine drømmer med en gang, kan jeg derimot ikke skjønne. Tenk så fint å vite at en faktisk har noe å drømme om. Noen drømmer bør forbli akkurat det hele livet, ellers har en ikke noe å drømme om. Uten drømmer blir livet fattig....syns jeg. Endret 27. desember 2012 av Hoppetaujenta
Gjest Crazycatlady Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 Neida, selvfølgelig er jeg ikke sikker men som jeg skrev; det ene er like sannsynlig som det andre. Ingen vet noe som helst om noe som helst, men om jeg ikke får reist "jorda rundt på åtte dager" i dette livet, gjør det meg ingenting. Jeg har det helt fint alikevel jeg. At det skulle være noe galt med å ikke innfri alle sine drømmer med en gang, kan jeg derimot ikke skjønne. Tenk så fint å vite at en faktisk har noe å drømme om. Noen drømmer bør forbli akkurat det hele livet, ellers har en ikke noe å drømme om. Uten drømmer blir livet fattig....syns jeg. Selvsagt er det fint å ha drømmer og man trenger ikke leve ut alle, men det er vel nettopp det at man ikke vet som gjør at hvis man virkelig vil noe så må en jo prøve å få det til. Sitter man der når man er gammel og tenker "å, jeg skulle gjort det og det" så er det for sent, og ikke hjelper det om man har flere liv.Mest sannsynlig vil en ikke huske forrige liv, og da vil ikke det være til hjelp hvis en ikke oppnådde det en ville fordi man var feig til å hoppe i det. Nei, vil man virkelig noe så er det noe man må prøve å få til
Gjest Badabing Skrevet 27. desember 2012 #8 Skrevet 27. desember 2012 Gjør det! Kjæresten og jeg fikk permisjon fra jobben, sparte opp og reiste avgårde. Angret ikke ett sekund, og har bare lyst til å gjøre det igjen. Ville nok ikke solgt huset tror jeg, men hva med å leie ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå