AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Er 26 og stoppa med røyk som jeg dreiv på med siden jeg var 17. I dem tre ukene jeg har stumpa har alt forandra seg. Smak, lukt, hørsel, berøring osv. Jeg tenner ikke på a lenger! Alt jeg likte som 17 åring før jeg begyte å blåse liker jeg nå og alt jeg likte som skorstein missliker jeg nå. 2 og et halvt år etter jeg falt pladask for a er hun blitt frastøtende selv om hu er like fin og god. Sexlivet er en kødd. Klarer ikke tilfredsstille a eller noe lenger siden jeg ikke liker luktene og smakene av henne. Hu er frustrert og jeg er det, men hun trur jeg ikke vil fordi jeg er deprimert. Har ikke fortalt henne at jeg fysisk ikke klarer å tenne på henne nå. Enda mer deprimerende tenner jeg på andre kvinner, som jeg ikke tente på før, spesilt ei jeg jobber sammen med. Hun er akkurat sånn som de jentene jeg digga som 17 og uskyldig. Er det noen som har gått gjennom det samme? Jeg trenger så inni granskauen hjelp her for jeg nekter å gi opp dama mi så fort. Men er så alene om dette og helt rådvill. Anonym poster: 1fb66a7d743e06862f2941eec4023bf3
Gjest Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Tror det meste av dette sitter i hodet ditt. Prøv å få time hos den dyktig coach eller terapeut. Tror ikke at å begynne å røyke igjen er løsningen. Hva med å ta en dram eller to før sex i en overgangsfase? Da demper du smaksløkene litt. Men ingen varig løsning. Du må jobbe med hodet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå