Gå til innhold

Drømte om han, følelser blusset opp. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg om en jeg holdt på med for ca 3 år siden.. Ja, jeg vet det er lenge siden, men han er den eneste fyren jeg har blitt forelsket i.

Jeg vet ikke helt hva som skjedde med oss, eller med han for den saks skyld. Vi var på fest og jeg var med han hjem og vi prøvde å ha sex. Men den kom ikke opp hos han så det funket ikke. Etter det pratet vi nesten ikke sammen. Jeg vet ikke om det var det at han synst jeg var stygg naken, eller om han var flau for han ikke fikk den opp.

Jeg møtte han ute på byen for kansje 2 år siden. Men vi kunne ikke prate sammen så lenge for min ene kompis ble sur og ville gå..

Vel.. nå har jeg begynt å tenke på han for fullt.. jeg savner tiden jeg var med han, følelsene. Jeg var så utrolig glad i han, men ble så skuffet da han sluttet å ta kontakt etter jeg sov hos han den kvelden.. Jeg var ganske sjenert på den tiden så jeg turte ikke ta kontakt tilbake. Vi pratet jo litt, men ikke mye og det dabbet av.

Så nå når jeg hadde denne drømmen om han da, vi holdt hender og vi hadde det så utrolig gøy sammen (ikke noe seksuelt). Nå sitter jeg her og skal på jobb, er deppa og lei for jeg savner han.. Er flau over mine egne følelser akkuratt nå.

Hva gjør jeg nå? Skal jeg ta kontakt med han? Isåfall så må det være på facebook da jeg har mistet nummeret hans.. Hva skal jeg isåfall si? Jeg aner ikke om han har dame eller ikke heller.. ingenting står på facebook. Jeg vet at han hadde dame for en stund siden, det stod ikke på facebook da heller.

Vi er begge i begynnelsen på 20-årene. Jeg er så forvirret akkuratt nå.. det tok så lang tid for meg å komme over han, men nå har alt blusset opp igjenn :(

Anonym poster: 2c7189ec37c267a4c2bebef8125626bf

Videoannonse
Annonse
Gjest tarandus
Skrevet

Er dette fordi du savner noen, eller vet du at du virkelig savner akkurat han?

Skrevet

Er dette fordi du savner noen, eller vet du at du virkelig savner akkurat han?

TS:

Det vet jeg faktisk ikke..

Men jeg har alltid savnet han på en måte. Tenkt på han. Kjenner det stikker litt hvis jeg får vite at noen har sett han eller pratet med ham.. Når jeg er i byen han pleier å feste i ser jeg alltid etter han.

Skrevet

Det er ikke uvanlig å våkne opp med sterke følelelser etter en drøm slik du skriver. Det er like vanlig at de følelsene forsvinner etter en dag. Hvorvidt du bør kontakte han vet jeg ikke, men det bør kanskje ikke være basert på en drøm alene. La det gå en dag til og se hva du tenker imorgen.

Skrevet

Du har nok rett Denver. Jeg får vente og se hva jeg føler i morgen.

Fikk forresten nettopp vite at han hadde dame, men det ble slutt mellom dem for ikke så lenge siden. (i forigår eller i dag). Hva gjør jeg da? hvis jeg fortsatt føler det samme i morgen og kansje overimorgen

Skrevet

Jeg, den som skrev over, er TS forresten :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som skjedde med oss, eller med han for den saks skyld. Vi var på fest og jeg var med han hjem og vi prøvde å ha sex. Men den kom ikke opp hos han så det funket ikke. Etter det pratet vi nesten ikke sammen.

Dere kan vel prate mer sammen.

I slike tidlige sexsituasjoner er det mange menn som er litt nervøse. Det er den vanligste årsaken til at tryllestaven ikke blir helt stiv. Det går seg til når man blir bedre kjent, og tryggheten kommer.

Skrevet

Har ofte opplevd å gå rundt i en slags forelskelsesrus etter å ha drømt om noen som jeg egentlig ikke har følelser for, kanskje spesielt hvis det er snakk om noen jeg likte veldig godt noen år tilbake.

Vanligvis går denne "forelskelsen" over i løpet av et par dager. Gi det en ukes tid. Hvis du fortsatt tenker mye på fyren, send ham en casual melding på facebook og se hva som skjer :)

Anonym poster: bed377aaf63260bf3aa11c8c5d92833e

Skrevet

TS her:

Jeg får vente noen dager siden han faktisk nettopp har slått opp med dama. Men hva skal jeg si? Jeg synst slike ting er litt skummelt.. haha.. Men jeg er ganske sikker på at han ikke avviser meg.

Og hvis vi skal møtes så må jeg jo drikke ett par flasker vin før jeg sikkert tørr se han.. Hvorfor er jeg så nervøs og hvordan kan jeg forandre på det? Jeg er alltid så "redd" når det gjelder gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...