Blossomgirl Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Kanskje det er noe som kjenner seg igjen? Jeg er snart 29 år, gift og har et harmonisk liv. Jeg trives generelt med den jeg har blitt, men innimellom kan jeg stoppe opp å se meg rundt og blir plutselig veldig usikker på meg selv og om jeg rett og slett er lat eller mangler kunnskap? Jeg ser andre jenter / familier er så flinke til å ordne hjemme. Flinke med interiør, det ser alltid strøkent ut i hvert rom, men sånn er det aldri hos oss. Vi har det overflateryddig, og det kan komme besøk uten at jeg/vi blir flaue, men hvordan er det dere klarer å ha system på alt i alle rom? Hva er hemmeligheten/ rutinene? Er det sånn at gjennomsnittskvinnen vasker flere ganger i uka? Rydder hun hver eneste dag? Også til punkt to. Hvordan klare å være i en jobb i mer enn 2-3 mnd? Jeg kan være flittig og flink og gi alt i 3 mnd, etter dette er jeg drittlei og enten sykemelder meg eller finner en ny jobb ... Er det det at jeg ikke har funnet hva jeg liker? Ingen jobb som er 100% perfekt,er jo alltid noe å sette fingeren på, så føler vel egentlig at det er meg her også som er unomal... Motivasjonen for å være den jeg virkelig har lyst til å være titter innom en gang i blandt, også blir den borte... Er det virkelig sånn at man må vokse opp i et enkelt miljø for å bli "perfekt"? Hva er deres erfaringer og hvordan gjør dere det? Jeg skulle så inderlig ønske jeg var flink med jobb, penger, hus/hjem og til å ta vare på meg selv, men lysten er ikke der... Før da jeg var yngre husker jeg at jeg bare venta og venta til jeg ble gammel nok til å få egen leilighet og til å bestemme over meg selv fordi jeg visste akkurat hvordan liv jeg ville ha. Men det er visst en gnist som har blitt så svak at jeg tviler på at den vil komme tilbake for fult. Håper på noen tilbakemeldinger og gjerne tips :-)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 du bør verkeleg jobba med jobbmotivasjonen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå