Gå til innhold

Haremsbukse og høye hæler?

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Det er ikke alltid jeg orker å gå i jeans, men siden jeg er avhengig av høye hæler når jeg skal ut, så kan jeg ikke gå i joggebukse heller. Tights er jeg ikke veldig fan av, så jeg tenkte jeg kunne gå til innkjøp av et pr haremsbukser, de av den litt mer "vanlig" stilen og ikke de alt for...spesielle.

Men kan jeg kombinere det med høye hæler? Eller vil det se ut som jeg går i pysjbukse og hæler? Nå om vinteren har jeg som regel på meg jakke og da ser man ikke at jeg faktisk har på "vanlige" klær...

Og noen som har tips, eventuelt kjekke bilder til hvordan jeg kan bruke sånne bukser? Eller andre bukser forsåvidt, men bare ikke jeans, for det orker jeg ikke alltid å fly rundt i :)

Og over til noen annet, tips til hvordan jeg kan kle meg bedre? Hehe, liker egentlig at det skal se "søtt" ut, men vil ha litt mer "formellt" samtidig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har tidligere gått med harem bukse,høye heler og en pen topp i selskap. Og fikk dette godkjent :)

Skrevet

Nja, jeg er ikke glad i haremsbukser. Men jeg ser nå at det er en del jenter som går med dette, og mange klarer å "pull it off"..

Skrevet

Syns ikke det er pent..

Anonym poster: 7afa31c3dbd3123c6a7d40637e757a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...