Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt sammen med verdens vakreste gutt. Vi har samme humor og interesser, og har en veldig god kjemi. Jeg håper at vi kan dele livet sammen. Det er bare et skår i gleden nå som jeg har flyttet inn hos ham.

For fem år siden ble jeg nemlig kjørt hjem fra fest av farens hans. Den gangen var jeg 17. Han parkerte bilen på et avsidesliggende sted, og foreslo at han kunne pule meg som betaling for turen. Jeg var dum og full nok til å takke ja. Resultatet ble at jeg hadde verdens kleineste sex. Først strevde han med å sprenge hinna, så lå jeg med bena været i forsetet mens noe ubehagelig gikk inn og ut.

Kjæresten min vet selvsagt ingenting om dette, og jeg vet heller ikke hvordan han ville reagere på noe slik. Til nå har jeg ikke møtt familien hans, men før eller senere må jeg treffe faren hans. (ja han er skilt fra moren) Han kommer garantert til å kjenne meg igjen, han har til og med bilde av meg mens jeg sitter halvt påkledd i bilen hans. Skal jeg satse på at han greier å holde tett, eller burde jeg spille med åpne kort for kjæresten min? Noen vil si at jeg ikke kan få både i pose og sekk når jeg har tatt så dumme valg, men resultatet av det som skjedde var veldig utilsiktet, og jeg vil veldig gjerne kjempe for dette forholdet. Kall meg dum, men slik er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Sprenge hinna". Troll much?

Anonym poster: 2bdbc26b83c9585af55aa8fea097a976

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...