AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Hei, Har hatt en fyllegreie med en fyr, litt frem og tilbake i over et år. Med litt pause da jeg var i et forhold med en annen. Nå som jeg har blitt singel har han begynt å ta kontakt igjen. Greia er bare den at han har begynt å ringe meg bare for å snakke, nå i jula som vi befinner oss i ulike landsdeler. Han har også sendt meg meldinger for å spørre hvordan det går og om jeg har hatt en fin helg osv. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, venninner har trodd han var interessert. De sier at jeg bare ikke ser det selv, han har sagt til dem at jeg er søt og det var synd jeg var opptatt. Han selv sa i starten at han ikke ville ha noe seriøst. Nå vil han at vi skal henge etter ferien (=sex) Men i det siste har det blitt å se på film også når vi møtes, før var det kun telefoner og meldinger når han var ute på byen. Hva skal man tro, er det kun for å legge inn aksjer for å få seg noe senere? For å holde kontakten for muligheter for sex? Anonym poster: 1b54ffdd85709974c58270ef746239bb
Wildy Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Liker du fyren da? Kanskje han holder igjen fordi han er redd for å bli avvist. Kanskje vet han ikke helt hvor han er. Kanskje vil han bare ha deg på gress for muligheten til sex i ny og ne. Kanskje er han litt forsiktig? Hva med å ta en prat med ham; og høre hva greia er??? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Liker du fyren da? Kanskje han holder igjen fordi han er redd for å bli avvist. Kanskje vet han ikke helt hvor han er. Kanskje vil han bare ha deg på gress for muligheten til sex i ny og ne. Kanskje er han litt forsiktig? Hva med å ta en prat med ham; og høre hva greia er??? Wow. Nå er det like før griser flyr her. Et intelligent svar på KG. Anonym poster: a7e6cee18e6db88931688f3fff2369af
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Jeg liker han godt, hadde vel følelser for han i starten men slo det fra meg siden han sa han ikke var ute etter forhold. På en annen side har jeg akkurat gått igjennom et brudd og er vel ikke helt over eksen. Han er nok ikke den mest selvsikre når det kommer til jenter, tror aldri han har hatt kjæreste og jeg synes det er litt rart at han før har vært på fest/byen med mange andre jenter, så er det meg han ender opp med å ringe. Han har også kalt meg player en gang, så er kanskje mulig at han tror jeg bare er ute etter en ting. Litt morsomt å høre det fra en gutt. Uff, kan liksom ikke spørre han rett ut heller, om han legger noe mer i det. Vi har jo hele veien bare hatt et seksuelt forhold. Blir litt i tvil når han ringer bare for å snakke, men så tenker jeg at det er for å holde meg på gress. Anonym poster: 1b54ffdd85709974c58270ef746239bb
Wildy Skrevet 27. desember 2012 #5 Skrevet 27. desember 2012 Men hvor er du nå da? Ser du for deg muligheten for et forhold? Og hvorfor kan du ikke spørre ham? vil himmelen falle ned eller noe sånt? ;-) Ting blir som regel veldig mye enklere om man prater sammen. Relasjoner kan bli komplisert. Og ofte er det beste å gjøre ganske enkelt å ta tyren ved hornene; ; være ærlig og tydelig. Hva kan egentlig skje? I verste fall; han ønsker ikke et forhold.Ok, da vet du det. Kanskje har dere noe å bygge videre på, kanskje ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 Jeg aner ikke hvor jeg står om det skulle være muligheter for noe mer seriøst. Er jo ikke akkurat forelska i fyren, men kan vel sikkert bli det om vi blir kjent på en litt annen måte. Han har jo gjort det ganske klart at han ikke er ute etter noe seriøst, selv om det var når vi nettopp hadde blitt kjent. Pluss den eneste kontakten vi har er jo å møtes for sex. Vil føle meg rimelig dum om jeg begynner å hinte til at det er noe mer der. På en annen side vet jeg ikke hva han egentlig tenker om meg, kan være han liker meg som en venn han også får sex fra. Kan være at han tenker at jeg bare vil ha han på den måten. Han er i allefall veldig kosete når vi er sammen, holder rundt meg og holder i hånda når vi ser film. Vil at jeg skal sove på armen hans og han har ingen hast med å komme seg hjem dagen etter. Så han må vel være tiltrukket av meg i det minste. Er vanskelig når en relasjon starter på den måten, og ikke at man blir kjent med hverandre ordentlig først. Starter litt i feil ende, er lett å misforstå hverandres intensjoner. TS Anonym poster: 1b54ffdd85709974c58270ef746239bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå