Gå til innhold

Så ekkelt, -hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt utenfor huset mitt og tok kveldens siste røyk og lufta hundene. Alt stille, utenom høyt barneskrik fra nabo huset. Dette har jeg hørt før, og dette er naboer som jeg ikke har kontakt med. Ingen i nabolaget har kontakt med dem, utenom at det hilses i forbi-farten.

De har 2 barn, og tror yngste er rundt året. Virker som en trygg familie utad, der de er ute i hagen og leker med barna.

Men nå hørte jeg høylytt kjefting fra voksen (mora ?). Hun skikkelig skreik hørte jeg. Og hun kjefta lenge.

Nå, inne i mitt eget hus, hører jeg dem fortsatt. Nå skriker begge barna....får helt vondt i magen av dette. Mora kjefter og bærer seg.

Får så vondt av barna, det hjelper ikke at mora skriker også.......

Lar jeg det passere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei. Jeg hadde ringt barnevernsvakta, og det er to grunner til det. Du har hørt det før, og du har ikke såpass god kontakt at det ville være naturlig å spørre.

Endret av Orchideae
  • Liker 6
Skrevet

Jeg hadde ringt til BVV! :(

Skrevet

Ring å meld fra med en gang.

Anonym poster: 652b23f694ee596217bec8272ad06657

Skrevet

Hun har hørt barneskrik før og det er da ikke unormalt. Når jeg går gjennom nabolaget her med hunden om kvelden så er det vanligere å høre barnegråt enn ikke.

Så fremt dette med kjefting osv bare har skjedd i kveld ville jeg ventet og sett det an. Du vet ikke hva som ligger bak. Hvis det skjer igjen ringer du.

Anonym poster: 319be38ad6a82659cbe7751715894589

• Liker 1
Skrevet

Hun har hørt barneskrik før og det er da ikke unormalt. Når jeg går gjennom nabolaget her med hunden om kvelden så er det vanligere å høre barnegråt enn ikke.

Så fremt dette med kjefting osv bare har skjedd i kveld ville jeg ventet og sett det an. Du vet ikke hva som ligger bak. Hvis det skjer igjen ringer du.

Anonym poster: 319be38ad6a82659cbe7751715894589

Er vel bedre å melde ifra en gang for mye enn en gang for lite...

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke lov å kjefte på barna sine heller lenger nå før folk ringer barnevernet?? La det ligge.

• Liker 8
Skrevet

Er vel bedre å melde ifra en gang for mye enn en gang for lite...

Nåja. Hvis dette er hva folk melder fra om, da tror jeg jeg dropper å få barn. Kan ikke garantere at jeg aldri kommer til å kjefte på dem.

Anonym poster: e5ee9835e0baf5515b7c24e4e6967079

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde virkelig slitt om naboene mine skulle ringt barnevernet hver gang sønnen min hyler, for det skjer minst én gang hver eneste dag. Sånn er det å være to år, verden faller fullstendig i grus når han ikke får det som han ønsker. Jeg roper aldri tilbake da, men det er fordi jeg ikke er en sånn person som hever stemmen. Jeg tror på ingen måte barn tar skade av å ha foreldre som gjør det, og midt på natten blir man gjerne litt ekstra frustrert om det bare er tøys og tull fra ungene.

Anonym poster: 66bbe1594c1e312c57a5978a8fd7e39e

• Liker 3
Skrevet

Jeg er barnevernspedagog, og tviler på at bvv rykker ut pga litt kjefting. hender det har gått for seg her og når 2- åringen får trassanfall midt på natten...

Anonym poster: f581902e3dfef271baa09895185f2bdc

• Liker 3
Skrevet

Oi! Vurderer dere å ringe bv pga kjefting og barneskriking? Glad dere ikke er våre naboer, sier nå jeg...

Anonym poster: 613d3012d1cac08745c122921ebbdb4e

• Liker 1
Skrevet

Om barnevernet rykker ut og alt er i skjønneste orden er det jo ikke noe problem. Om det derimot skulle være trøbbel er det synd om de ikke får hjelp.

• Liker 1
Skrevet

Gutten min på 14 mnd trasser, hyler og skriker, håper ikke folk ringer bv av den grunn :klo:

Skrevet

Gutten min på 14 mnd trasser, hyler og skriker, håper ikke folk ringer bv av den grunn :klo:

Det er vel heller morens reaksjon hun reagerer på..

Skrevet

Det er vel heller morens reaksjon hun reagerer på..

Viss ein er fortvila og sliten er det ganske menneskeleg å reagere slik... Synest det høyrest heilt sjukt ut å ringe barnevernet fordi foreldra kjeftar og ungane skriker...

• Liker 1
Skrevet

Viss ein er fortvila og sliten er det ganske menneskeleg å reagere slik... Synest det høyrest heilt sjukt ut å ringe barnevernet fordi foreldra kjeftar og ungane skriker...

Ja, det er menneskelig, og jeg kjefter da selv. Men hun sier hun reagerer på at det varte så lenge...

Hun får følge magefølelsen, det er hun som har hørt dette, ikke vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...